از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا(س) اعلام شد؛

هشتمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی

دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی

الیاسی از فراخوان 14 دوره مجازی معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پاییز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این دوره‌ها به دو صورت آنلاین و آفلاین ویژه بانوان علاقه مند به معارف اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد:  مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پاییز 1400، دوره‌های کوتاه مدت مجازی را ویژه عموم بانوان علاقه‌مند سراسر کشور ارائه می‌کند.

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: مباحث این دوره‌ها شامل «آشنایی با اسرار نماز»، «آشنایی با معارف دعای هفتم صحیفه سجادیه»، «درس‌های بندگی در سوره فرقان» ،«سیره تربیتی حضرت زهرا علیهاالسلام»، «احکام آرایش‌های نوپدید» و «گام دوم (بیان ماموریت‌ها، وظایف و ظرفیت‌ها)» هستند.

الیاسی افزود: «عزت نفس برای بانوان»، «راهکارهای مقابله با وسواس»، «آموزش در دوران کرونا»، «تکنیک‌های تشویق و تنبیه»، «تکنیک‌های افزایش تمرکز در کودکان و دانش‌آموزان»، «پرورش خلاقیت و تفکر در کودکان و نوجوان»، «آشنایی مادران با ویژگی‌های دوران بلوغ دختران» و «راهکارهای پرورش کودک با اخلاق» از دیگر دوره‌های ارائه شده در این فراخوان است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها به دو صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شوند، یادآور شد: ثبت نام در این دوره‌ها از طریق سایت مرکز به نشانی https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha امکان پذیر است.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا 10 مهر عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها در صورت به حدنصاب رسیدن فراگیران، از اواخر مهر آغاز می‌شوند.

الیاسی افزود: علاقه‌مندان جهت اطلاع از دوره‌های این مرکز به کانال مرکز با شناسه کاربری https://eitaa.com/borhan_jz در پیام رسان ایتا مراجعه کنند و یا با ادمین مرکز با شناسه کاربری borhan_center@ در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

وی تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان و فراگیران محترم در کانال ایتا مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

مشاهده دوره های ارائه شده در اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱