فراخوان ثبت نام مبلغان متقاضی تبلیغ در مدارس

تشکیل پرونده تبلیغی

فراخوان ثبت نام مبلغان متقاضی تبلیغ در مدارس از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: فراخوان ثبت نام مبلغان متقاضی تبلیغ در مدارس از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام به شرایط پذیرش متقاضیان تبلیغ در مدارس اشاره کرد و گفت: از جمله این شرایط، دارابودن حداقل مدرک تحصیلی سطح دو، گذراندن دوره تربیت مربی کودک و نوجوان یا دوره‌های تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی، علاقه به فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و حداکثر سن 38 سال است.

بهرامی افزود: داشتن پرونده تبلیغی عمومی و تعهد به انجام فعالیت‌های تبلیغی بعد از اعزام به مدارس (در صورت نیاز آموزش و پرورش) از دیگر شرایط پذیرش متقاضیان در این حوزه تبلیغی است.

وی با بیان اینکه این فراخوان دارای مصاحبه ورودی و ارزیابی تبلیغی است، تصریح کرد: این فراخوان صرفا جهت جذب و شناسایی برای تشکیل پرونده تبلیغ دانش‌آموزی است و تعهد اعزام به حساب نمی‌آید.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در صورت امکان اعزام، فقط مبلغان ساکن قم شامل برنامه اعزام هستند و برای بانوان مبلغ شهرستانی گواهینامه مبلغ دانش‌آموزی صادر خواهد شد.

بهرامی بیان داشت: علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های تخصصی تبلیغ دانش‌آموزی می‌توانند ابتدا با تشکیل پرونده عمومی تبلیغ و سپس با شرکت در دورهای تخصصی تربیت مبلغ دانش‌آموزی برای سال‌های بعد اقدام به اعزام نمایند.

وی اظهار داشت: بانوان طلبه جهت ثبت نام و یا تشکیل پرونده باید اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، کد تحصیلی، تصویر مدرک تحصیلی حوزوی، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر گواهینامه دوره گذرانده شده مرتبط را به مدیر کانال محتوای تبلیغی مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی  @admin_mobaleghan ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱