برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در ایام محرم

مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه

مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» با محوریت کتاب «سلوک عاشورایی» ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان طلبه در ایام محرم الحرام 1443 برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» با محوریت کتاب «سلوک عاشورایی» تألیف مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی شامل هشت منزل با موضوعات مختلف است.

چهار منزل از این کتاب با موضوعات منزل اول «تعاون و همیاری»، منزل دوم «امر به معروف و نهی از منکر»، منزل سوم «هجرت و مهاجرت» و منزل چهارم «دین و دینداری» ویژه ماه محرم در نظر گرفته شده است.

منازل پنجم تا هشتم با عناوین «استقامت و مقاومت»، «حق و باطل»، «غیرت دینی» و «عزت و ذلت» ویژه ماه صفر در نظر گرفته شده است که هر فردی می‌تواند در یک یا چند مسابقه شرکت کند.

آزمون مرحله اول مسابقه کتابخوانی  «سفینـه النجاه» در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ شهریور و آزمون مرحله دوم مسابقه روزهای ۱۳ تا ۱۵ مهر برگزار می‌شود که سؤالات مسابقه در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به آدرس https://eitaa.com/jz_mft در پیام‌رسان ایتا بارگذاری شده و علاقه مندان می‌توانند پاسخ سؤالات خود را به مدیر کانال به شناسه کاربری @jz_farhangi ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱