فراخوان نخستین دوره سواد رسانه ویژه طلاب مدرسه علمیه فائزات

سواد رسانه ویژه طلاب عصر

نخستین دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب مدرسه علمیه فائزات جامعه الزهرا علیها السلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره سواد رسانه ویژه طلاب مدرسه علمیه فائزات جامعه الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: این دوره با عنوان «مبانی سواد رسانه» در بازه زمانی 16 مرداد تا 10 شهریور، هر هفته روزهای زوج ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: پس از پایان دوره، شرکت کنندگان باید در آزمون کتبی شرکت کنند که درصورت قبولی، طلاب به مرحله بعد وارد می‌شوند.

حکمت نیا تصریح کرد: در صورت حضور طلاب در دوره سواد رسانه و به دست آوردن حد نصاب نمرات، مدرک مشترک با امضای دوجانبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دانشکده صدا و سیما صادر خواهد شد.

وی، مهلت ثبت نام را تا 30 تیر اعلام کرد و افزود: طلاب مدرسه علمیه فائزات به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir مراجعه کرده و ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت دوره‌ها (دوره سواد رسانه مدرسه علمیه فائزات) ثبت نام کنند.

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: دوره «مبانی سواد رسانه» با توجه به اقتضائات طلاب مدارس و مراکز تخصصی و طبق سیاستگذاری‌های کارگروه رسانه در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

حکمت نیا تصریح کرد: پس از اتمام ثبت نام نحوه شرکت در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

طلاب این مدرسه علمیه برای اطلاعات بیشتر با شماره  02532112625تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱