مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) ویژه آقایان و بانوان در جامعه الزهرا(س)

اسلاید

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها ویژه آقایان و بانوان به مدت سه شب در حسینیه امام خمینی(ره) جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مراسم سوگواری شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به مدت سه شب از جمعه تا یکشنبه 17 تا 19 آذر، ساعت 19 تا 21 در حسینیه امام خمینی(ره) جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها واقع در خیابان صدوقی، خیابان یاسمن برگزار می‌شود.  

حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران در این مراسم حضور دارد. همچنین حجت الاسلام و المسلمین دهباشی، حجت الاسلام و المسلمین احمدی و حجت الاسلام و المسلمین حسینی مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به ترتیب در این سه شب به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت می‌پردازند.

عموم آقایان و بانوان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند، همچنین حسینیه کودک ویژه کودکان و نمایشگاه فاطمی با موضوع کتاب و عفاف و حجاب ویژه عموم در حاشیه این مراسم راه اندازی می‌شود.

این مراسم از سوی هیئت الزهرا جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و مرکز افق آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم علیه‌السلام برگزار می‌شود.

تصویر خبر

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱