ثبت نام داوطلبان معاف از آزمون سطح 2 و 3 سال تحصیلی 1401-1400

60e7eb617dc78

ثبت نام داوطلبان معاف از آزمون سطح ۲ و ۳ که موفق به ثبت نام در آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ نشده اند، تا 31 تیر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی، اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام کرد:

به اطلاع آن دسته از داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی 1401-1400  که شرایط معافیت از آزمون را دارا هستند می‌رساند، از هم اکنون تا 31 تير می‌توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام به ثبت نام اولیه نمایند.

لازم به ذکر است در صورتی که شرایط سلامت کشور به گونه ای باشد که امکان مصاحبه وجود نداشته باشد، ممکن است شروع تحصیل این دسته از داوطلبان به نیمسال دوم موکول شود.

شرایط معافیت از آزمون به شرح ذیل است:

الف) سطح 2:

* حافظان کل قرآن کریم یا نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه با ارائه مدرک حفظ از سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا مدرک کارشناسی مبتنی بر حفظ کل از وزارت علوم و تحقیقات؛

توجه: دارندگان مدارک حفظ از دیگر مراکز، امکان استفاده از شرایط معافیت را ندارند . ارائه مدرک رسمی حفظ کل برای معافیت از آزمون ضروری است و گواهی نامه پایان دوره آموزشی حفظ کل یا معرفی نامه مورد قبول نیست.

* رتبه‌های اول تا سوم المپیادها و جشنواره‌های علمی کشوری با ارائه گواهی معتبر از مرکز برگزارکننده؛
توجه: رتبه‎های اول تا سوم جشنواره‎های استانی از آزمون معاف نیستند.

* دارندگان مدرک دیپلم یا بالاتر با معدل کل 19 و بیشتر مشروط به سپری نشدن بیش از یک سال از فارغ التحصیلی (فارغ التحصیلان خرداد 1399 به بعد)؛

توجه: داوطلبانی که هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند (در حال تحصیل هستند)، امکان استفاده از شرایط معافیت مربوط به معدل تحصیلی را ندارند .

* دانش آموزان فارغ التحصیل دبیرستان‌های علوم و معارف کشور با معدل کل 18 و بیشتر مشروط به سپری نشدن بیش از یک سال از فارغ التحصیلی (فارغ التحصیلان خرداد 1399 به بعد)؛

* دارندگان مدرک دکتری و پزشکان

 ب) سطح 3:  دارندگان مدرک سطح 2 با معدل کل 19 و بالاتر در صورت دارا بودن شرط ذیل:

* فقط فارغ التحصیلان سطح 2 جامعة الزهراء که دارای معدل 19 به بالا هستند، از آزمون کتبی معاف هستند مشروط به سپری نشدن بیش از دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنها (فارغ التحصیلان سال 98 به بعد).

نکته: جهت کسب اطلاع از چگونگی ثبت نام اولیه، مصاحبه، منابع مصاحبه علمی و دیگر جزئیات لازم است به دفترچه راهنمای آزمون سطح 3 در لینک زیر مراجعه شود.

 دفترچه راهنمای پذیرش معافین سطح2

خرید کارت سطح 2 ویژه داوطلبان معاف از آزمون

ثبت نام سطح 2 ویژه داوطلبان معاف از آزمون

دفترچه راهنمای آزمون سطح 3

خرید کارت سطح 3 ویژه داوطلبان معاف از آزمون

ثبت نام سطح 3 ویژه داوطلبان معاف از آزمون

راهنمای تنظیم و ارسال مدارک ثبت نام

دریافت مجدد کد رهگیری

 دریافت لیست مناطق محروم (فایل اکسل)

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱