«دبیر اجرایی سومین همایش کتاب سال بانوان» منصوب شد

هادی برهانی

جناب آقای برهانی از سوی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان دبیر اجرایی سومین همایش کتاب سال بانوان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در حکمی جناب آقای هادی برهانی را به عنوان «دبیر اجرایی سومین همایش کتاب سال بانوان» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در جهت تسهیل امور اجرایی همایش، توسعه تعاملات دبیرخانه همایش با مراکز علمی مختلف، پیشنهاد راهکارهای عملیاتی با هدف مشارکت حداکثری پژوهشگران جامعه هدف و همچنین همراهی و همکاری بخش‌های مختلف جامعه در مسیر انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت پژوهش و دبیرخانه همایش ملی کتاب سال بانوان تأکید شده است.

جناب آقای برهانی در دو همایش پیشین کتاب سال بانوان نیز به عنوان دبیر اجرایی همایش فعالیت داشته است.

سومین همایش ملی کتاب سال بانوان از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری نهادهای علمی مختلف برگزار می‌شود.

در این همایش، آثار منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح، رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان و مقالات علمی پژوهشی که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ تألیف و منتشر شده‌اند، پذیرفته می‌شوند.

محور ویژه سومین همایش همچون همایش گذشته، آثار منتشر شده بانوان و آقایان با موضوع زن و خانواده است که باید در سال‌های ۹۸ و ۹۹ منتشر شده باشد.

همه بانوان پژوهشگر عرصه علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در حوزه زن و خانواده می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا پایان تیر ۱۴۰۰ است و پژوهشگران می‌توانند برای ارسال آثار خود به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه کرده و از طریق پنل شخصی، آثار خود را ارسال کنند و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی info@ketabebanovan.ir با دبیرخانه همایش در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱