جزوه «ایمان خود را بسنجیم» منتشر شد

ویژگی‌های انسان مؤمن از دیدگاه پیامبر گرامی اسلام(ص)

ویژگی های انسان مؤمن 2

جزوه «ایمان خود را بسنجیم» برگرفته از روایتی از پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم درباره 130 خصلت ویژگی مؤمن منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، جزوه ای با موضوع «ایمان خود را بسنجیم» از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این جزوه به روایتی از پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم اشاره شده که 103 خصلت را در انسان مؤمن بشمرده است و مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام این روایت را به صورت ساده و ترجمه روان در اختیار مخاطبان قرار داده است.

مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از ابتدای سال گذشته تا کنون و به منظور بهداشت و سلامت معنوی و روانی خانواده‌ها، جزواتی با موضوعات مختلف از جمله «اصول مواجهه با فضای مجازی در خانواده با استفاده از آموزه‌های دینی»، «شیوه‌های تشویق نوجوانان به مطالعه»، «ده گام اساسی تا رسیدن به صبر جمیل»، «راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا»، «فلسفه امتحان‌های الهی، توبه و بازگشت به سوی خدا است»، «مثبت اندیشی در قرآن کریم»، «مهارت همدلی»، «انواع خانواده ها از نظر تربيت فرزندان»، «۴۲ نکته جهت کاهش تنش در خانواده و جلب توجه همسر» و «عناصر و مولفه‌های حال خوب در انسان از دیدگاه اسلام» منتشر کرده است.

دانلود جزوه «ایمان خود را بسنجیم»

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱