تعاملات گسترده جامعه‌الزهرا(س) با استانداری قم در عرصه عفاف و حجاب

اطلاعیه عفاف و حجاب

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از تعاملات دوسویه این مؤسسه علمی حوزوی با اداره کل امور بانوان استانداری قم به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه تعامل و هم افزایی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اداره کل امور بانوان استانداری قم به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

این جلسه با حضور خانم صدیقه صدیق تقی زاده، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم و نمایندگان اجرایی استان به صورت وبینار با پشتیبانی جامعه الزهرا علیها السلام تشکیل شد.

خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در این جلسه، گفت: از آنجا که عفاف و حجاب یکی از ضروریات دین مبین اسلام است و نهادینه‌سازی آن در همه ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی اثر می‌گذارد، این تعاملات موجب استفاده بیشتر بانوان استان از برنامه‌های طراحی شده در راستای رسالت جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه به تبیین برنامه‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام در آستانه هفته عفاف و حجاب پرداخت و اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، پویش «من یک مبلغ حجابم!!» در فضای مجازی، فراخوان دریافت ایده‌های عفاف و حجاب، جشن چادراولی‌ها، ارائه محتواهای عفاف و حجاب، عرضه پارچه چادری با قیمت کارخانه به موسسات متقاضی و غیره از جمله برنامه‌های اداره امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

داودالموسوی یادآور شد: از آنجا که روز عفاف و حجاب همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا علیهاالسلام و حضرت علی علیه‌السلام است، برنامه‌هایی متناسب با هر دو مناسبت تدارک دیده شده است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به جشن پیوند آسمانی در حسینیه مجازی جامعه الزهرا علیها السلام اشاره کرد.

وی اضافه کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام در طول این سال‌ها برای تقویت تشکیل خانواده، اهدای جهیزیه برای نوعروسان را در دستور کار خود قرار داده است.  

خانم معصومه بهرامی مدیر اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه این جلسه به فعالیت‌های این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت نام مبلغان و ساماندهی گروه‌های تبلیغی عفاف و حجاب، اعزام‌ مبلغان به صورت گروهی، فردی و چهره به چهره به بوستان‌ها، هیئات مذهبی، کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، ادارات و نهادها، بقاع متبرکه و غیره در این مجموعه انجام می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: تهیه محتوای تولیدی عفاف و حجاب ویژه کودک ونوجوان جهت ارائه به مبلغان و برگزاری دوره‌های دانش افزایی و نشست مجازی اخلاقی عفاف و حجاب از برنامه های این اداره کل است.

خانم صدیق تقی زاده، مدیر کل امور بانوان استانداری قم نیز به برنامه‌های استانداری قم در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: این اداره در برگزاری برنامه‌های حوزه عفاف و حجاب، همگام با جامعه الزهرا علیهاالسلام گام بر می دارد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱