جلسه مشترک مدیران و معاونان جامعه الزهرا و جامعه المصطفی برگزار شد

جلسه مشترک مدیران جامعه الزهرا و المصطفی

جلسه مشترک مدیران و معاونان جامعه الزهرا و جامعه المصطفی علیهماالسلام صبح امروز با حضور سرکار خانم برقعی و حجت الاسلام والمسلمین عباسی با هدف هم افزایی و افزایش تعاملات این دو مجموعه حوزوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، جامعه الزهرا علیهاالسلام صبح امروز میزبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عباسی، رییس جامعه المصطفی صلی الله علیه و آله و معاونان و مدیران این مجموعه حوزوی بود.

در این جلسه سرکار خانم زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن خیرمقدم به میهمانان، ظرفیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی دو مجموعه را برای افزایش سطح همکاری های سازمانی بسیار زیاد دانست و گفت: با برنامه ریزی و شناخت صحیح ظرفیت ها می توان در مسیر رشد و بالندگی هر دو مرکز حوزوی گام های بلندی برداشت.

وی از آمادگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای همکاری های تعریف شده با همه مراکز علمی آموزشی خبر داد و گفت: با توجه به تحصیل خواهران طلبه بین الملل در جامعه الزهرا علیهاالسلام و تکفل بسیاری از امور طلاب این بخش با جامعه المصطفی (ص) همکاری دوجانبه این دو مجموعه حوزوی اجتناب ناپذیر است.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، تشکیل کارگروه تعاملات برای بررسی کارشناسی نقاط مورد تفاهم همکاری های دوجانبه را ضروری دانست و به برخی از موارد مشترک مانند همکاری های آموزشی و پژوهشی، تبادل استاد، آموزش زبان و فراهم آمدن شرایط تبلیغ و فعالیت های فرهنگی فارغ التحصیلان بخش بین الملل پس از بازگشت به کشورهای خود اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عباسی با معرفی برخی از ظرفیت های جامعه المصطفی، خواستار تشکیل کمیته همکاری ها و انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی بین این دو موسسه شد.

وی مجتمع بنت الهدی صدر را بزرگترین واحد خواهران المصطفی در کشور عنوان کرد و گفت: در این مجتمع آموزشی از مقطع کارشناسی تا دکتری تدریس می شود و زمینه های همکاری فراوانی بین این مجتمع و جامعه الزهرا علیهاالسلام وجود دارد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین کاویانی مدیر مجتمع بنت الهدی صدر، حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری معاون آموزش، حجت الاسلام والمسلمین قنبری معاون ارتباطات و بین الملل المصطفی و سرکار خانم حقانی معاون پژوهش، حجت الاسلام والمسلمین برزو معاون فرهنگی تبلیغی و حجت الاسلام والمسلمین سجودی معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام به بیان دیدگاه های خود درباره راه ها و زمینه های همکاری مشترک بین المصطفی و جامعه الزهرا علیهاالسلام پرداختند.   

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱