ثبت نام مصاحبه قبول‌شدگان آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

مصاحبه پذیرش

ثبت نام مصاحبه قبول شدگان آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ویژه پذیرفته‌شدگان سطح ۲، ۳ و بازپذیری تا پایان روز 7 تیر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی، اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون سال تحصیلی 1401-1400 و داوطلبان معاف از آزمون در مقطع سطح 2 و بازپذیری، می‌رساند لازم است از امروز تا ساعت 24 روز 7 تیرماه جهت ثبت نام مصاحبه از طریق لینک ذیل اقدام نمایند.

لازم به ذكر است ثبت نام مصاحبه پذيرفته شدگان سطح 3 در رشته های تفسير و علوم قرآن، مدرسی ادبيات عرب و تبليغ با گرايش حج از تاریخ 3 تيرماه و بقيه رشته های سطح 3 از 8 تيرماه آغاز می‌شود و تا 12 تیرماه ادامه دارد.

لطفاً قبل از ثبت نام دفترچه های راهنما حتما مطالعه شود.

تذکر1: رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی و استفاده از ماسک و دستکش برای همه داوطلبان الزامی است. از به همراه آوردن کودکان و نوجوانان، به جامعه الزهرا علیهاالسلام خودداری کنید.

تذكر2: برای ثبت نام مصاحبه با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر و صرفا ازمرورگر موزیلا (فایرفاکس) یا گوگل كروم اقدام نمایید.

تذکر 3: آن دسته از داوطلبان پذیرفته شده در برنامه حضوری که فاقد یکی از مدارک تصریح شده در دفترچه راهنمای مصاحبه به عنوان مدرک سکونت باشند، لازم است فرم خام استشهاد محلی را برای اثبات سکونت در شهر قم تکمیل و ارسال نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام مصاحبه

سامانه ثبت نام مصاحبه

راهنمای تنظیم و بارگذاری مدارک

راهنمای تصویری سامانه مصاحبه

فرم خام رضایت نامه سرپرست

فرم خام رضایت نامه داوطلبان خود سرپرست

دریافت مجدد کارت مصاحبه (با کد رهگیری آزمون کتبی)

بازیابی کد رهگیری

نکته مهم: در صورت بروز هر گونه سؤال، ابهام یا اشکال، صرفاً از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» نسبت به اعلام آن اقدام نمایید. پاسخها معمولاً کمتر از 48 ساعت ارائه خواهند شد و شما می‌توانید از بخش «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» آن را مشاهده کنید.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱