در آستانه انتخابات ریاست جمهوری؛

جزوه «مهارت تصمیم گیری» منتشر شد

مهارت تصمیم گیری جزوه

مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جزوه «مهارت تصمیم گیری» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه تهیه، تدوین و ارائه جزوات علمی و تخصصی مشاوره ای با استفاده از آموزه‌های دینی، جزوه «مهارت تصمیم گیری» را در زمینه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی منتشر می‌کند.

به طور طبیعی، هر انسانی از جمله یک مدیر در هر کاری دائما در حال تصمیم گیری است، اما مسئله مهم، کیفیت تصمیم گیری و قانونمند بودن آن است.

تنها در پرتو تصمیم گیری قانونمند و طی فرآیند منسجم و هماهنگ است که می توان در برابر موضوعات مختلف و گوناگون برخوردی غیرانفعالی و فعال داشت.

در عرصه اجتماعی نیز موضوع مهم انتخابات بسیار مهم و حساس است و باید مهارت کافی برای افراد در این زمینه ایجاد کرد تا ضمن حضور فعال در انتخابات کشور، توانمندی و مهارت انتخاب صحیح و اصلح را هم داشته باشند.

بر همین اساس، جزوه «مهارت تصمیم گیری» از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شده است که مخاطبان می‌توانند از مطالب آن بهره مند شوند.

مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از ابتدای سال گذشته تا کنون، جزواتی با موضوعات مختلف از جمله منتشر کرده است که عناوین آنها عبارتند از: «اصول مواجهه با فضای مجازی در خانواده با استفاده از آموزه‌های دینی»، «شیوه‌های تشویق نوجوانان به مطالعه»، «ده گام اساسی تا رسیدن به صبر جمیل»، «راه‌های غلبه بر استرس بیماری کرونا»، «فلسفه امتحان‌های الهی، توبه و بازگشت به سوی خدا است»، «مثبت اندیشی در قرآن کریم»، «مهارت همدلی»، «انواع خانواده ها از نظر تربيت فرزندان»، «۴۲ نکته جهت کاهش تنش در خانواده و جلب توجه همسر» و «عناصر و مولفه‌های حال خوب در انسان از دیدگاه اسلام» و «ایمان خود را بسنجیم».

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱