اعلام ساعات پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی بانوان در ماه مبارک رمضان

پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی

ساعات پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی، در ایام ماه مبارک رمضان از سوی اداره پاسخ به سؤالات دینی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حائری شیرازی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: سامانه پاسخگویی به سؤالات شرعی دفتر مقام معظم رهبری مد‌ظله‌العالی و آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی در ماه مبارک رمضان، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر آماده پاسخگویی به سؤالات دینی بانوان است.

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات افزود: شماره پنج رقمی ۳۱۷۶۸  پاسخگوی سؤالات شرعی آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی و اعتقادی و پنج خط داخلی دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به شماره ۵۷-۳۷۱۱۲۲۵۳ پاسخگوی سؤالات شرعی مقلّدان ایشان است.

وی با اشاره به اینکه اساتید پاسخگوی فقه در ایام تعطیل و روزهای جمعه ماه مبارک رمضان نیز فعالیت دارند، تصریح کرد: در این ایام، اساتید پاسخگو و کارشناسان فقهی ساعت 10 تا 13 و 16 تا 19 پاسخگوی سؤالات شرعی بانوان هستند.

حائری شیرازی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان، ساعات پاسخگویی تلفنی به سؤالات اعتقادی نیز افزایش خواهد یافت و اساتید پاسخگوی اعتقادی همه روزه ساعت 9 تا 14 آماده پاسخگویی به شبهات پرسشگران هستند.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مخاطبان به صورت حضوری، تلفنی و مجازی انجام می‌شود، گفت: سال گذشته، بیش از 26 هزار و 600 سؤال تلفنی، حضوری و مکاتبه‌ای شرعی و شبهات پاسخ داده شده است.

رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی همچنین به پاسخگویی اینترنتی اساتید پاسخگو اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون  بیش از ۱۰ استاد پاسخگو به صورت آفلاین و آنلاین در این بخش فعالیت می‌کنند و پاسخگوی پرسشگرانی که از طریق ورود به سایت www.pasokhbesoalat.ir پرسش خود را ارسال می‌کنند، هستند.

شماره تلفن‌های پاسخگویی:

- پاسخگویی اعتقادی و مقلّدان مراجع عظام دام‌ظلّهم‌العالی: ۳۱۷۶۸-۰۲۵(کد استان قم)

-مقلّدان رهبر معظم انقلاب دام‌ظلّه‌العالی با شماره‌های۷-۳۷۱۱۲۲۵۳- ۰۲۵(کد استان قم)

- پاسخگوی مکاتبه‌ای و آنلاین سایت پاسخ به سؤالات فقه و معارف به نشانی  www.pasokhbesoalat.ir

- آدرس پیام‌رسان ایتا فقه و معارف pasokhbesoalat@

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱