تجلیل رئیس هیأت امنای جامعه‌الزهرا(س) از حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی

حجت الاسلام ربانی

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی از خدمات ارزنده و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در طول چهار سال تصدی مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی رئیس هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام در تقدیرنامه ای از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر سابق جامعه الزهرا علیهاالسلام قدردانی کرد.

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمود مدنی بجستانی

سلام علیکم و رحمة‌الله

جامعه الزهرا علیهاالسلام مرکز فاخر و باتجربه ای درخشان در تعلیم و تربیت بانوان جهان اسلام می‌باشد و موفقیت چشمگیر خویش را مرهون الطاف الهی و عنایت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و توجهات حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها و حمایت‌های بی‌دریغ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و خدمات مخلصانه و ارزنده مسئولین و کارکنان خدوم آن می‌داند.

تلاش‌ها و زحمات فراوان و برنامه‌ریزی و ابتکارات متنوع و وقت گذاری مستمر حضرت‌عالی منشأ برکات زیاد و ماندگاری بوده و موجب ارتقاء و رشد مجموعه گرانسنگ جامعه الزهرا علیهاالسلام گردیده است.

اینک که مصر بر استعفا هستید و با توجه به پذیرش استعفا از سویی دفتر محترم مقام معظم رهبری مدظله العالی از سوی خود و اعضای هیأت امنا صمیمانه از خدمات ارزنده و تلاش‌های فراوانی حضرتعالی تشکر و قدردانی می نمایم.

سلامتی و توفیقات روزافزون جنابتان را در خدمت به قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام و نظام اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

سید حسن ربانی

رئیس هیأت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها».

تصویر خبر

..

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱