اطلاعیه ثبت نام و دریافت هدیه اینترنت رایگان ویژه طلاب

اطلاعیه اینترنت رایگان طلاب

طلاب جاری جامعه الزهرا علیهاالسلام از جمله طلاب حضوری، مجازی و غیرحضوری می‌توانند جهت ثبت نام و دریافت اینترنت رایگان اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی، به اطلاع کلیه طلاب و روحانیون محترم می‌رساند با پیگیری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت کمک به امر آموزش در شرایط بیماری کرونا، بسته‌های هدیه اینترنت رایگان در اختیار طلاب و روحانیون محترم قرار می‌گیرد.

طلاب جاری جامعه الزهرا علیهاالسلام از جمله طلاب حضوری، مجازی و غیرحضوری تا 9 اسفند فرصت دارند  جهت دریافت این هدیه به سایت https://ictgifts.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

لطفاً به نکات ذیل توجه فرمائید:

بسته هدیه با حجم 60 گیگا بایت و برای مدت 6 ماه پیش بینی شده است و حداکثر بعد از گذشت 10 روز از اتمام مهلت ثبت‌نام در حساب کاربری فعال می‌گردد.

در این طرح امکان استفاده از اینترنت همراه و ثابت (ADSL) فراهم شده است و جهت احراز هویت درج شماره همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام الزامی است. در صورتی که شماره همراه شما در سامانه مغایر اعلام شد ساده‌ترین راه برای حل مسئله، خرید شماره اعتباری جدید و فعال‌سازی آن با کد ملی خود و سپس انجام ثبت‌نام با شماره جدید می‌باشد.

هر کد ملی یک مرتبه حق ثبت نام در سامانه را دارد لذا در درج اپراتور و شماره همراه دقت نمایید. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت.

در صورتی که به‌دلیل عدم وجود اطلاعات پایه‌ای، ثبت نام با موفقیت انجام نشود، در آخرین مرحله ثبت نام، امکان ثبت اعتراض در سامانه پیش بینی شده است.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام و دریافت اینترنت (هدیه)

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱