از سوی معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد:

آغاز ثبت نام دوره تربیت مدرس

تربیت مدرس

مدیر اداره امور اساتید معاونت آموزش جامعه‌الزهرا(س) از آغاز ثبت نام در «دوره تربیت مدرس» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی‌نیا روز شنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به آغاز ثبت نام دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: این دوره از سوی معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و طلاب فارغ‌التحصیل با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

مدیر اداره امور اساتید اظهار داشت: دوره تربیت مدرس با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد، تربیت و توانمندسازی آنان جهت تدریس در موضوعات علمی مختلف، شناخت شرکت‌کنندگان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس، تأمین مدرّس جهت تدریس در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر مراکز همسو، اعم از داخل و خارج از کشور برای نخستین‌بار در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولی‌نیا با بیان اینکه زمان ثبت نام در دوره تربیت مدرس از روز یکشنبه 21 مردادماه تا روز سه شنبه 30 مردادماه است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سامانه پذیرش تربیت مدرس سایت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://teacher.jz.ac.ir اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از مدرسان خانم در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر مراکز آموزشی خواهران و نیز نیاز به مدرسان توانمند و آشنا به روش‌های نوین آموزشی، از ضرور‌ت‌های برگزاری دوره تربیت مدرس است.

مدیر اداره امور اساتید بیان داشت: بانوان طلبه جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام به دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس مراجعه کنند.

سامانه پذیرش دوره تربیت مدرس

جهت مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱