معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) به صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام سجودی

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی با بیان اینکه ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام 19 دی آغاز می‌شود و تا 22 بهمن ادامه دارد، گفت: آزمون ورودی سطوح دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی و آنلاین و آزمون ورودی سطح چهار و دوره عالی فقه به صورت حضوری برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی در نشست خبری «آغاز پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1401-1400 جامعه الزهرا علیهاالسلام (در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری)» که در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، عنوان کرد: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی 1401-1400 جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه سطوح تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری از 19 دی آغاز می‌شود و تا 22 بهمن ادامه دارد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برنامه‌های آموزشی که در این ایام انجام می‌شود، آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در تاریخ 31 اردیبهشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی تصریح کرد: آزمون ورودی سطوح دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، اما درصورت وضعیت سفید در مناطق کشور به صورت حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی داوطلبان سطح چهار و دوره عالی فقه به صورت حضوری خواهد بود، یادآور شد: با توجه به اینکه برنامه‌های سطح چهار، آموزشی پژوهشی است، آزمون ورودی آن به صورت حضوری و به صورت متمرکز در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه‌ها مطابق ضوابط برنامه‌ریزی می‌شود و طبق زمان بندی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی با بیان اینکه بخشی از داوطلبان برای نیمسال اول و بخشی برای نیمسال دوم پذیرش می‌شوند، افزود: این مؤسسه آموزشی حوزوی با تمام ظرفیتی که دارد، داوطلبان را در سطوح مختلف پذیرش می‌کند.

تصویر خبر

تصویر آرشیوی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱