فراخوان ثبت نام در دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی بزرگسالان هدی

ثبت نام دبیرستان معارف اسلامی بزرگسالان

مدیر دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی بزرگسالان هدی از آغاز فراخوان ثبت نام ترم زمستان این آموزشگاه در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم موسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ثبت نام ترم زمستان دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان هدی از اول بهمن آغاز می‌شود.
مدیر دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی بزرگسالان هدی افزود: دانش آموزان مجرد با شرط سنی بالاتر از 17 سال، دانش آموزان متأهل دوره دوم دبیرستان و فارغ التحصیلان متأهل پایه نهم می‌توانند متقاضی ثبت نام در این دبیرستان باشند.
موسوی، مهلت ثبت نام در این دبیرستان را تا پایان اسفند اعلام کرد و گفت: کلاس های ترم زمستان، از 15 بهمن آغاز شده و از ساعت 14 تا 17 عصر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این دبیرستان از اساتید باتجربه  وتوانمند جامعه الزهرا علیهاالسلام، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و همچنین امکانات و فضای آموزشی مناسب برخوردار است.
مدیر دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی بزرگسالان هدی با اشاره به برخورداری از امکانات و فضای آموزشی مناسب در این دبیرستان، یادآور شد: دانش آموزان دبیرستان در طول دوره تحصیلی می‌توانند در کلاس ها و کارگاه های فوق برنامه از جمله مهدویت و آموزش خانواده بهره مند شوند.
موسوی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت مشاوره ثبت نام می توانند با شماره تلفن 32112150  تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱