رونمایی از سه اپلیکیشن اطلاع رسانی، دانش‌پژوهان و اساتید در جامعه الزهرا(س) + دانلود

اپلیکیشن های اطلاع رسانی اساتید و دانش پژوهان

سه اپلیکیشن کاربردی اطلاع رسانی، دانش‌پژوهان و اساتید با همت و تلاش تیم مهندسی دفتر فناوری اطلاعات جامعه الزهرا(س) به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام، از سه اپلیکیشن کاربردی اطلاع رسانی، دانش‌پژوهان و اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در جلسه امروز شورای جامعه رونمایی شد.

این اپلیکیشن‌ها که از سوی تیم مهندسی دفتر فناوری اطلاعات طراحی، تهیه و تولید شده است در حال حاضر قابل نصب روی نسخه اندروید است و از قابلیت‌های مهم آن امکان استفاده آفلاین از اطلاعات مندرج در آن است.

اداره نرم افزار و سامانه دفتر فناوری اطلاعات با تلاش گروه مهندسین، آقایان گنجعلی، اسدی، مرادی، عبدالحسینی و احمدیان کار تهیه و تولید این نرم افزارها را برعهده داشته اند. 

اپلیکیشن اطلاع‌رسانی

اپلیکیشن اطلاع رسانی

این نرم افزار دارای پنج بخش اخبار، معرفی مراکز جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، بخش دسترسی به سامانه‌ها و اپلیکیشن‌ها، راهنمای تحصیل در جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و داشبورد نیازمندی‌ها است.

در بخش اخبار، امکان مشاهده همه خبرهای منتشر شده در سایت بر اساس دسته بندی موضوعی وجود دارد. همچنین در این بخش مخاطب می تواند برخی از اخبار را نشان‌دار کند تا در مراجعه‌های بعدی دسترسی راحتی به آنها داشته باشد. اشتراک‌گذاری اخبار از طریق پیام‌رسان‌ها از دیگر امکانات این بخش است.

در بخش مراکز، همه بخش‌ها و مراکز وابسته به جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) معرفی شده و لینک صفحه یا سایت این مراکز برای دسترسی آسان مخاطبان قرار داده شده است.

شرایط تحصیل در سطوح مختلف جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نیز در بخش راهنمای تحصیل آمده است.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت و نصب این اپلیکیشن از نشانی jz.ac.ir/app/news یا از طریق اسکن بارکد زیر اقدام کنند.

اطلاع رسانی

 اپلیکیشن اندروید دانش‌پژوهان

اپلیکیشن دانش‌پژوهان با هدف تسهیل خدمات آموزشی و انتخاب واحد از طریق موبایل و تبلت، ارتقای ارتباط با طلاب از طریق پیام‌رسانی از طریق تلفن همراه و اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعیه‌ها از طریق اعلان (نوتیفیکیشن) تهیه و تولید شده است.

اپلیکیشن دانش پژوهان

از قابلیت‌ها و امکانات این اپلیکیشن می‌توان به ارائه پرونده آموزشی طلاب، دسترسی به برنامه کلاسی، برنامه امتحانی با امکان یادآوری، کارنامه ترمی، صندوق پیام با امکان ارسال پیام از سوی مدیریت آموزش به طلاب و ارسال پیام از سوی طلاب به یکدیگر و انتخاب و حذف واحد درسی از سوی طلاب اشاره کرد. این امکانات ضرورت حضور طلاب در محل موسسه برای دریافت خدمات آموزشی را کاهش داده و ضمن تسهیل در انجام امور، مانع هزینه‌های اضافی می شود.

 دانش پژوهان محترم می‌توانند برای دریافت و نصب این اپلیکیشن از نشانی jz.ac.ir/app/student یا از طریق اسکن بارکد زیر اقدام کنند.

دانش پژوهان

 اپلیکیشن اندروید اساتید

این نرم‌افزار  با هدف کاهش هزینه‌های حضور و غیاب دستی و تسهیل حضور و غیاب سیستمی از طریق دستگاه تلفن و تبلت، ارائه خدمات اساتید روی دستگاه همراه، ارتقای ارتباط با اساتید از طریق پیام‌رسانی دیجیتال، و اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعیه ها از طریق اعلان تولید شده است.

اپلیکیشن اساتید

پرونده استاد، حضور و غیاب طلاب با امکان مشاهده لیست کلاس‌ها و دانش ‌پژوهان به تفکیک هر کلاس، امکان ثبت حضور، غیبت یا تاخیر و ویرایش آنها، رویت فیش حقوقی، و صندوق پیام از امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

اساتید محترم می‌توانند برای دریافت و نصب این اپلیکیشن از نشانی jz.ac.ir/app/prof یا از طریق اسکن بارکد زیر اقدام کنند.

کد سامانه اساتید

   

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱