با حضور مدیر جامعه‌الزهرا(س)؛

آیین مجازی بزرگداشت هفته پژوهش برگزار می‌شود

آیین مجازی هفته پژوهش

خانم حقانی از برگزاری آیین مجازی بزرگداشت هفته پژوهش در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه حقانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اینکه در آستانه هفته پژوهش قرار داریم، گفت: آیین مجازی بزرگداشت هفته پژوهش از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان سخنران حضور دارد و خانم ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت می‌پردازد.

حقانی یادآور شد: آیین مجازی رونمایی از 8 عنوان کتاب چاپ شده در سال 1399 توسط معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام، از دیگر برنامه‌های این مراسم است که با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم همچنین پژوهشگران برتر و آثار برگزیده هفتمین جشنواره بانوامین(ره) مورد تجلیل قرار می‌گیرند و مراسم اختتامیه این جشنواره به همراه این مراسم برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: این مراسم روز یکشنبه 23 آذر ساعت 10 تا 11:30 به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند http://jz.ac.ir/post/۶۹۰۱ در این مراسم شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱