هشتمین جلسه کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم برگزار شد

کمیته علمی بانوان کنگره شهدای استان قم

هشتمین جلسه کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هشتمین جلسه کمیته بانوان کنگره ملی شهدای استان قم در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه مدیر کل دفتر مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام، خانم حقانی مسئول کارگروه علمی پژوهشی و خانم نیکزاد مسئول کارگروه فرهنگی-هنری و رسانه، خانم فلاحی مسئول  علمی محتوایی، خانم احسانی مسئول ارزیابی و داوری در کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم و خانم عسگری از کارشناسان فرهنگی بنیاد شهید حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین اندیشه مدیر کل دفتر مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن عرضت تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت و قدردانی از مدیر کل بنیاد شهید استان قم به فعالیت کمیته امور بانوان در ساختار کنگره شهدای استان قم  اشاره و بر لزوم تعامل هدفمند بین بنیاد شهید و جامعه الزهرا علیهاالسلام در خدمت به شهدا تاکید کرد.

در ادامه، خانم حقانی و خانم نیکزاد به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در کارگروه علمی پژوهشی و کارگروه فرهنگی-هنری و رسانه پرداختند.

خانم حقانی با بیان اینکه مسئولیت علمی کمیته امور بانوان کنگره شهدای استان قم به عهده جامعه‌الزهرا ‌سلام‌الله‌علیها است، گفت: دبیرخانه کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم در راستای اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب‌ مبنی بر تولید آثار فاخر علمی در حوزه دفاع مقدس و شهدا و پیرو ابلاغ مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از ۲۳ تیرماه فعالیت خود را در بسیج این حوزه علمیه آغاز کرد.

حاضران در جلسه نیز نقطه نظرات خود را درباره بهترین برنامه ریزی برای تولید آثار فاخر در خصوص زنان شهیده با محور تربیتی «خانواده طراز انقلاب اسلامی» مطرح کردند.

در پایان جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند تصریح کرد: کنگره ای به وسعت کنگره ملی شهدای استان بهترین فرصت برای معرفی شهدای استان قم است.

مسئول کمیته شهدا و ایثارگران یادآور شد: در استان قم 6 هزار شهید در دوران دفاع مقدس به دنیا پشت پا زدند و خونشان عزت، امنیت و آرامش آفریدند تا در سایه این نعمات نسل های انقلاب مسیر توسعه و آبادانی را  طی کنند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی شهدا سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد، گفت: برگزاری این کنگره ها فرصتی است تا تمامی نسل‌های انقلاب، این شهدا را بیشتر و بهتر بشناسند و با نسل دفاع مقدس انس بگیرند و آنان را الگوی خویش در مسیر زندگی قرار دهند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱