فراخوان اولین دوره مجازی تربیت پژوهشگر

دوره مجازی تربیت پژوهشگر

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام از فراخوان نخستین دوره مجازی تربیت پژوهشگر ویژه اساتید و بانوان طلبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه حقانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فراخوان ثبت نام در اولین دوره مجازی تربیت پژوهشگر، اظهار داشت: معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به منظور ظرفیت سازی، پرورش استعدادهای پژوهشی محققان و رشد و بالندگی آنان در عرصه پژوهشگری، نخستین دوره مجازی تربیت پژوهشگر را برگزار می‌کند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به شرایط جذب تربیت پژوهشگر اشاره کرد و گفت: اساتید و طلاب شاغل به تحصیل و فارغ التحصیلان سطح ۳ و ۴ جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

حقانی یادآور شد: طلاب شاغل به تحصیل و فارغ التحصیل سطح دو جامعه الزهرا علیهاالسلام در صورت داشتن ویژگی خاص و تایید کمیسیون پذیرفته می‌شوند، همچنین طلاب غیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در صورت تایید در کمیسیون پذیرفته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اولویت پذیرش با دارندگان سه گواهی شرکت در کارگاه‌های پژوهشی معاونت پژوهش است، افزود: طلاب و اساتید، مجاز به شرکت در دوره‌های همسو با رشته تحصیلی خود هستند و در موارد خاص منوط به تأییدیه کمیسیون است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: دوره‌های مجازی پژوهش شامل تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول،  تعلیم و تربیت اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، مطالعات زنان و خانواده و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

حقانی با اشاره به تشکیل حلقه‌های پژوهشی گفت: حلقه‌های پژوهشی متناسب با سطوح و امتیازات علمی افراد تعیین می‌شوند.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا پایان تیر سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال و تصویر کارت ملی به نشانی omourpajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۱ ۲۳۴۲ تماس بگیرید.

دانلود فرم ثبت نام در اولین دوره تربیت پژوهشگر مجازی

دانلود فرم ثبت نام در اولین دوره تربیت پژوهشگر مجازی (فایل PDF)

دریافت تصویر خبر

اولین دوره مجازی تربیت پژوهشگر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱