از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود:

مسابقه کتابخوانی «ضیافت در قطعه ای از بهشت» در ماه مبارک رمضان

مسابقه کتابخوانی ضیافت در قطعه ای از بهشت

مسابقه کتابخوانی «ضیافت در قطعه ای از بهشت» با محوریت کتاب «آداب روزه داری، احوال روزه داران» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مسابقه کتابخوانی «ضیافت در قطعه ای از بهشت» همزمان با ماه مبارک رمضان از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان طلبه این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

این کتاب برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی و گزیده‌ای از مجموعه توصیه‌ها، نصایح، تحلیل‌ها و مواعظ ایشان در ماه‌های رمضان از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۰ است که برای نخستین بار در سال 1391 به چاپ رسیده است.

کتاب «آداب روزه داری، احوال روزه داران» در ۴۲۲ صفحه توسط انتشارات انقلاب اسلامی و به کوشش جناب آقای علیرضا مختارپورقهرودی گردآوری و تدوین شده است.

هدف از برگزاری این مسابقه، محوریت قرار دادن مباحث مربوط به خودسازی ایمانی و اخلاقی در ماه مبارک رمضان، بررسی بعد تربیت اخلاقی امیرالمومنین علیه‌السلام و بیان اهمیت شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام، بررسی سبک زندگی معنوی اخلاقی حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام، توجه به اهمیت حفظ فضای سالم در جامعه اسلامی و اجتناب از گناه و توجه به دستاوردهای ماه مبارک رمضان بیان شده است.

علاقه مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب «آداب روزه داری، احوال روزه داران» را از سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام دریافت کرده و در مسابقه شرکت کنند.

بنا بر اعلام معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام، آزمون این مسابقه کتابخوانی از تاریخ پنجشنبه 22 خرداد 1399 تا روز شنبه 24 خرداد به صورت آنلاین از طریق سامانه دانش پژوهان برگزار می‌شود.

برگزیدگان این مسابقه روز 3 تیر 1399 مصادف با سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر معرفی و تجلیل می‌شوند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی در دیدار جمعی از روحانیون در تاریخ 17 بهمن سال 1372 تصریح کردند: «ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است که خدا در جهنم سوزان دنیای مادی ما آن را وارد می‌کند و به ما فرصت می‌دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه وارد بهشت کنیم. بعضی همان سی روز را وارد بهشت می‌شوند. بعضی به برکت آن سی روز، همه سال را و بعضی همه عمر را. بعضی هم از کنار آن، غافل عبور می‌کنند که مایه تاسف است».

راه‌های ارتباطی جهت ارائه پاسخگویی به سؤالات از طریق تماس با شماره 02532112426  امکان پذیر است.

دانلود کتاب «آداب روزه داری، احوال روزه داران»

دریافت تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱