تغییر زمان برگزاری هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر

مسابقه علمی کوثر 98 - Copy

هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام که قرار بود 28 فروردین برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سيد محمد هادی حسینی خراسانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری هفتمین مسابقه علمی کوثر عنوان کرد: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری این مسابقه علمی روز پنجشنبه 28 فروردین سال جاری بود که با توجه به شرایط بهداشتی به وجود آمده و ضرورت حفظ سلامت طلاب در زمان دیگر برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی اظهار داشت: مسابقات علمی کوثر هر سال به منظور شناسایی استعدادهای برتر و ایجاد نشاط و رقابت علمی با موضوعات مختلف در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و بیش از هزار طلبه ایرانی و غیرایرانی در سطوح تحصیلی مختلف در هریک از این مسابقات شرکت می‌کنند.

حسینی خراسانی یادآور شد: امسال هفتمین مسابقه علمی کوثر با موضوعات «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» ویژه طلاب سطح دو و موضوعات «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» ویژه طلاب سطح سه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نفرات برتر هر بخش از مزایای مختلف از جمله دریافت جوایز، اولویت جذب در مدرسه علمیه کوثر یا اولویت جهت تحصیل در مقاطع بالاتر بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی اضافه کرد: در این دوره از مسابقه، نفرات اول تا سوم هر موضوع که حدّ نصاب امتیاز (۷۰ درصد) را کسب کنند، علاوه بر دریافت جوایز نفیس، جهت تحصیل در مقاطع بالاتر از اولویت برخوردار خواهند بود.

حسینی خراسانی در پایان با بیان اینکه مسابقات علمی کوثر هر سال در جامعه الزهرا علیهاالسلام و برخی شهرستان‌ها برگزار می‌شود، گفت: زمان و مکان دقیق برگزاری مسابقه در شهرستان‌ها در صورت به حدّ نصاب رسیدن، متعاقباً از طریق سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام علام خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱