تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) در بهار 1401

دوره های آموزشی مهارتی

ثبت نام در دوره‌های مجازی آفلاین و آنلاین کوتاه مدت بهاره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه عموم بانوان تا 16 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از یازدهمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام خبرداد و اظهار داشت: ثبت نام دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بهار 1401 به صورت مجازی انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این فراخوان، 5 دوره آنلاین و 5 دوره به صورت آفلاین ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

الیاسی ادامه داد: دوره‌های تربیت جنسی کودک با رویکرد اسلامی، مبانی طب سنتی، روش های مقابله با اضطراب امتحان، وسواس با رویکرد فقهی و دوره احکام پزشکی زنان و زایمان و مامایی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دوره‌های آفلاین در این فراخوان شامل دوره‌های احکام روزه، راهکارهای توبه و ترک گناه، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده، معادشناسی و یاد مرگ و همچنین دوره آداب دعا هستند.

 رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری را دریافت کنند.

الیاسی اضافه کرد: با توجه به استقبال متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت دوره‌های آنلاین، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 16 اردیبهشت 1401 اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس @borhan_center در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz به متقاضیان اعلام می‌شود، همچنین متقاضیان و فراگیران با سرفصل‌ها و جزئیات هر دوره آشنا شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱