مهد کودک شکوفه‌های بهار برگزار می‌کند:

مسابقات مجازی ویژه کودکان به مناسبت ولادت باسعادت امام زمان (عج)

مهدکودک شکوفه های بهار

در آستانه ولادت باسعادت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مسابقات «نامه تصویری به امام مهربانی‌ها»، «کیک‌پزی» و مسابقه «سرود و یا داستان کوتاه امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف» ویژه کودکان مهد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، در پی تعطیلی مهدکودک شکوفه‌های بهار، آموزش مجازی نونهالان و کودکان مهد آغاز و کانالی در پیام رسان‌های ایتا و سروش راه اندازی شد که بسته‌های آموزشی شامل شعر، قصه و داستان، نقاشی، انواع بازی‌های کودکانه و خلاقیت به صورت شاد و مفرح برای کودکان و والدین ایشان ارائه می‌شود.

در آستانه ولادت باسعادت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و نیمه شعبان، مسابقات مجازی متنوعی ویژه کودکان مهد برگزار می‌شود.

مسابقه «نامه تصویری به امام مهربانی ها» از جمله این مسابقات است که کودکان مهد آرزوهای خود با امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را در قالب نقاشی روی برگه A4 با درج نام و نام خانوادگی و کد ملی به ادمین کانال ارسال می‌کنند.

مسابقه «کیک پزی» به مناسبت میلاد باسعادت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از دیگر مسابقات مجازی این کانال است که کودکان با راهنمایی و کمک مادران خود، کیکی تهیه کرده و با سلیقه خود تزیین و تصویر مراحل پخت کیک را برای مدیر کانال ارسال می‌کنند. همچنین بر روی نام و نام خانوادگی، کد ملی و کلمه «نیمه شعبان 99» بر روی تصویر درج شود.

مسابقه سرود و یا داستان کوتاه امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هم سومین مسابقه مجازی در این ایام است که کودکان می‌توانند سرودهای مرتبط با  امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و یا داستان کوتاه از آن حضرت تعریف و والدین صوت ضبط شده به همراه نام و نام خانوادگی و نام سرود و یا داستان را به آدرس مدیر کانال مهد ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی http://sapp.ir/jz.mahd2040 و یا به شماره تلفن ۰۹۳۷۱۴۰۴۸۱۰  ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا شب نیمه شعبان ساعت ۲۴ است و  قرعه کشی آثار روزهای ۱۵ و ۱۶ شعبان انجام و به برگزیدگان هدایایی اهدا می‌شود.   

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱