مستند ساز و مجری پرس تی وی تصریح کرد:

کرنش در مقابل آمریکا آنها را وقیح تر می‌کند

مرضیه هاشمی 1

خانم هاشمی با تاکید بر ایستادگی در مقابل آمریکا، گفت: وقتی در مقابل آمریکا کرنش کنیم، آمریکا هر روز وقیح‌تر می‌شود اما اگر همانجایی که هستیم محکم بیاستیم آمریکا و همه دوستانش عقب نشینی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، خانم مرضیه هاشمی در همایش بین المللی بزرگداشت دهه فجر و حمایت از علامه مجاهد شیخ ابراهیم زکزاکی که در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور طلاب در سن پایین در مؤسسه علمی حوزوی همچون جامعه الزهرا علیهاالسلام سعادت است، اظهار کرد: هر طلبه‌ای از هر جای دنیا که آمده باید دیدگاه سیاسی مقاومتی داشته باشد و نباید به ذلت تن بدهد.

مستند ساز و مجری پرس تی وی با تاکید بر اینکه ما پیرو حضرت زینب علیهاالسلام هستیم، افزود: ما مسلمانان حاضر هستیم که هزینه پرداخت کنیم اما زیربار ظلم نرویم.

چهار دهه تحریم‌های مختلف را علیه ایران شاهد بودیم

وی با گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: ایران به مدت ۴۱ سال تنها علیه تمام دنیا مقاومت کرده و ما امروز ایران سرافزار را مشاهده می‌کنیم. دشمنان در رسانه‌ها تصویر متفاوتی از ایران به نمایش می‌گذارند و می‌خواهند امید مردم را ناامیدکننده و آمریکا را نجات دهنده نشان می‌دهند، در حالیکه این نوع تفکر، خنده آور و مضحک است.

هاشمی با بیان اینکه ما چهار دهه تحریم‌های مختلف علیه ایران را مشاهده کرده‌ایم، تصریح کرد: وقتی مسلمان شدم ۲۲ سالم بود و امروز ۳۸ سال از آن جریان گذشته است و در این سال‌ها اقدامات مختلف آمریکا علیه ایران را دیده ام اما امسال این موضوع را به عینه حس کردم که آمریکا هر چه داشته برای خسارت واردن کردن به ایران گذاشته، اما ایران هنوز پیروز و سربلند است.

خون شهید سلیمانی بی اثر نمی‌ماند

مجری پرس تی وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی برای ما بسیار سخت بود اما باید دید اثرات این خون شهید چه خواهد بود، بیان کرد: آمریکا و دوستانش همگی ظالم هستند که در نهایت نابود خواهند شد و امروز چهره واقعی این کشورها برای همه مشخص شده است.

وی افزود: وقتی رئيس جمهوری به ترور افتخار می‌کند نشان‌دهنده ذات خبیث خود است، آمریکا بارها این کار را انجام داده، اما هیچ‌گاه مسئولیت آن را قبول نمی‌کرد؛ این بار با وقاهت تمام کار خود را پذیرفت و به آن هم افتخار می‌کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه امروز همه خط‌ها و سیاه و سفید مشخص شده است، عنوان کرد: آمریکا همیشه همین سیاست را داشته، گاهی اوباما راس کار بود و با لبخند و تبریک نوروز دشمنی خود را با ایران حفظ می‌کرد و امروز هم ترامپ سرکار قرار گرفته و به وضوح و علنی این دشمنی را نشان می‌دهد.

دشمنی همیشگی آمریکا با ایران /مسئولیت اصلی زنان، تربیت صحیح فرزند است

هاشمی با تاکید بر اینکه آمریکا از ابتدا نفرت نسبت به ایران را داشته است، افزود: جبهه حق و باطل همیشه علیه هم بوده اند و این به هزار و ۴۰۰ سال قبل برمی‌گردد و اصلا امکان ندارد که این دو جبهه بتوانند باهم دوست باشند. با حزب شیطان نمی‌توان دوست بود.

مستندساز و مجری پرس تی وی با اشاره به وظیفه همگانی در برابر این رویارویی خاطرنشان کرد: مسئولیت اصلی ما زنان تربیت صحیح فرزند است اینکه زن یک انسان را تربیت کند و تحویل جامعه دهد بسیار کار بزرگی است. تربیت انسانی مانند سردار سلیمانی از یک مادر آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز با تسلط رسانه‌ها دروغ همه جا را گرفته است، بیان کرد: رسانه‌ها امروز چهره ای از زن را به مسلمانان القا می‌کنند و به دنبال این هستند که خانواده‌های مسلمانان را نابود کنند و می‌دانند که اگر مادر در خانواده ای کمرنگ شود آرام آرام این خانواده از هم می‌پاشد.

به گفته وی با تلاش دشمنان امروز در بسیاری از خانواده‌ها افراد دور هم هستند اما هر یک با تلفن‌های همراه خود سرگرم است، ارتباط بین اعضای خانواده صورت نمی‌گیرد، با هم صحبت نمی‌کنند و تربیت اصلی انجام نمی‌شود، خانواده نابود و در نتیجه جامعه نابود می‌شود و دشمن امروز دنبال این است و ما باید علیه این جریان مقابله کنیم.

هاشمی افزود: امروز در هند، کشمیر، نیجریه و بسیاری از کشورهای دیگر ظلم علیه مستعمره‌ها برقرار است و ما نباید در مقابل این جریان سکوت کنیم و همه ما در این مسیر وظیفه ای داریم.

سکوت در برابر ظلم پذیرفته نیست

مجری پرس تی وی با بیان اینکه سپاه پاسداران بعد از شهادت سردار با حمله به عین الاسد هزینه سنگینی برای آمریکا ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری بعد از جنگ جهانی دوم جرات نداشته به نیروهای نظامی آمریکا حمله کند و اگر جرات می‌کردند باید هزاران برابر جواب آن را پس می‌دادند. وقتی کشوری نشان دهد که می‌تواند و حاضر است هزینه پرداخت کند دشمن هم این را می‌پذیرد.

به گفته وی سکوت امروز در بسیاری از کشورهایی که ظلم علیه مسلمانان درجریان است بسیار تاسف انگیز است، امروز حوثی‌ها با دست خالی و با توکل به خدا در حال مقاومت‌اند، سعودی‌ها و آنهایی که برای سعودی‌ها کار می‌کنند در مقابل این جوانان با دست خالی فرار می‌کنند چرا که اعتقاد این جوانان سبب شده است که از هیچ چیزی نترسند.

هاشمی افزود: وقتی در مقابل آمریکا کرنش کنیم آمریکا هر روز پرروتر می‌شود و جلوتر می‌آید اما اگر همانجایی که هستیم محکم بایستیم آمریکا و همه دوستانش عقب نشینی می‌کنند به این خاطر که اعتقادی ندارند و پشتشان خالی است.

آمریکا سعی می‌کند برای کسانی که برابرش می‌ایستند هزینه ایجاد کند

به گفته وی آمریکا سعی می‌کند برای کسانی که در برابرش می‌ایستند هزینه ایجاد کند، ۴۰ سال تحریم برای ایران هم همین هزینه است اگر چه به مردم فشار می‌آید اما باید دید کدام یک بهتر است، زندگی با ذلت یا یک زندگی با عزت. چرا که خداوند هم در قرآن وعده داده است که اگر برای رضایتش تلاش کنیم او نیز از بنده اش پشتیبانی می‌کند.

دفاع از مظلومان دنیا وظیفه شرعی ما است /زنده بودن شیخ زکزاکی تا به امروز معجزه است/خداوند شیخ زکزاکی را به عنوان الگو انتخاب کرده است

هاشمی خاطرنشان کرد: ما از مظلومان در هر جای دنیا دفاع می‌کنیم و نمی‌توانیم ساکت بمانیم چرا که وظیفه شرعی داریم متاسفانه گاهی سیاست و دیپلماسی بازی‌های دیگری دارد اما ما باید بدانیم وظیفه ما چیست و اگر علیه ظلم هیچ حرکتی نکنیم بعدا باید جواب بدهیم.

وی به شکنجه‌های بسیار علیه شیخ زکزاکی هم اشاره کرد و افزود: زنده بودن شیخ زکزاکی تا امروز معجزه است ترکش‌های بسیاری در بدن شیخ زکزاکی وجود دارد و با پزشک او هم که صحبت می‌کنیم می‌گویند از نظر پزشکی امکان ندارد که تا به امروز زنده مانده باشد اما این اتفاق افتاده است چون خدا او را به عنوان الگو انتخاب کرده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱