مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی در جامعه الزهرا برگزار شد

بزرگداشت شهدای سانحه هوایی (2)

مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی و حجج اسلام والمسلمین رسولی محلاتی و کیایی نژاد در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی و گرامی‌داشت یاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین کیایی نژاد و مرحوم سرکار خانم هاشمی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

این مراسم با حضور برخی از طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد و شرکت کنندگان با قرائت قرآن و فاتحه برای درگذشتگان و شهدای حادثه هواپیمایی طلب رحمت و مغفرت کردند.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا برگزار شد، ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری، ذکر مصیبتی هم در رثای حضرت زهرا علیهاالسلام خوانده شد و ثواب این مجلس به روح مرحومین و شهدا اهدا شد.

همچنین در مراسم تشییع شهدای قمی سانحه هواپیمای اوکراینی که روز پنجشنبه 26 دی از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار شد، جمعی از اساتید، طلاب و کارمندان جامعه الزهرا علیها السلام حضور یافتند و ضمن همدردی با خانواده های شهدا، این واقعه را به خانواده های ایشان به ویژه خانم حسنی سعدی استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام تسلیت گفتند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱