آغاز فعالیت اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(س)

جامعه الزهرا

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز فعالیت‌های این اداره در جهت شناسایی و ساماندهی نخبگان و استعدادهای برتر این مؤسسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم مریم اسماعیلی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره امور نخبگان واستعدادهای برتر، پس از دریافت حکم از سوی مدیریت محترم جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در تاریخ 18 اردیبهشت سال جاری به صورت جدی کار خود را آغار کرد.

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: هدف از تشکیل این اداره، شناسایی و ساماندهی نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در بعد آموزشی است.

اسماعیلی افزود: این اداره در راستای اهداف و سیاست‌های تعیین شده توسط مدیریت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت امنا و با در نظر گرفتن فعالیت‌ها و حمایت‌های راهبردی مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه، اقدام به تنظیم پیشنویس اساسنامه مرکز نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و همچنین تهیه پیشنویس احراز استعداد برتر برای طلاب سطح یک تا 4 و اساتید جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها نموده است.

وی تصریح کرد: در این مدت، این اداره پس از بررسی شرایط احراز نخبگی و استعداد برتر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران، اطلاعات و شرایط بیش از 20 هزار نفر از طلاب را در 4 سطح بررسی و از میان آنها اسامی و اطلاعات واجدین شرایط را جهت تأیید و دعوت به مصاحبه و انجام سایر مراحل اداری و ارزیابی به مرکز نخبگان واستعدادهای برتر حوزه‌های علمیه ارسال کرده است.

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: ادامه فرایند و نحوه اطلاع‌رسانی به واجدان شرایط و زمانبندی مصاحبه‌ها و تکمیل مدارک و اطلاعات در مراحل بعدی انجام می‌پذیرد که در فرصت‌های بعدی به مخاطبان اعلام می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه کوثر در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، یادآور شد: مدرسه علمیه کوثر مربوط به طلاب گرایشی استعدادهای برتر سطح 2 است که با انجام مصاحبه و شرکت در آزمون وارد این مدرسه می‌شوند، اما اداره نخبگان و استعدادهای برتر مربوط به طلاب سطح 1 تا4 و اساتید است که شرایط و شاخصه‌های آن متعاقبا اعلام می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱