بازدید مدیر و معاونان مرکز مدیریت خواهران از نمایشگاه پژوهش جامعه الزهرا (س)

بازدید مدیر و معاونان مرکز مدیریت خواهران از نمایشگاه پژوهش جامعه الزهرا (4)

مدیر و معاونان مرکز مدیریت خواهران از نمایشگاه پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام بازدید و با فعالیت های پژوهشی طلاب و اساتید این موسسه علمی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور و شماری از معاونان و مدیران مرکز مدیریت خواهران از نمایشگاه پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در محل دائمی نمایشگاههای این موسسه علمی برپا شده است بازدید کردند.

در جریان این بازدید مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های پژوهشی طلاب و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام، برنامه ریزی و اجرای طرح های علمی و پژوهشی در این مرکز را ستودنی دانست و بر انجام کارهای مشترک و هم افزایی در طرح های پژوهشی این دو مجموعه علمی تاکید کرد.

سرکار خانم حقانی، معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز با ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در این معاونت به معرفی طرح های تربیت پژوهشگر، تربیت مترجم، تربیت تدوینگر متون درسی، حضور فعال در همایش ها و نشست های علمی، تولید مقاله و کتاب، همکاری و تعامل با نهادهای پژوهشی، ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه و دیگر برنامه های صورت گرفته در این معاونت پرداخت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱