نشست اخلاقی ویژه بانوان طلبه ایرانی و بین الملل خوابگاهی برگزار شد

جامعه الزهرا

نشست اخلاقی ویژه بانوان طلبه ایرانی و بین الملل و دانشجویان خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور بانو مجتهده گل گیری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست اخلاقی ویژه بانوان طلبه ایرانی و بین الملل و دانشجویان خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی واحد فرهنگی تربیتی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام و با همکاری اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در سالن نمازخانه خوابگاه برگزار شد.

در این نشست که به منظور ارتقای سطح معنوی، تربیتی واخلاقی خواهران طلبه، استفاده از حضور پرخیر و برکت بانو مجتهده گلگیری و تقویت روحیه نشاط و شادابی معنوی طلاب تشکیل شده بود، طلاب از سخنان ارزشمند بانو مجتهده گل گیری بهره مند شدند.

بانو مجتهده گلگیری با اشاره به روایاتی از جلد هشتم کتاب وسائل الشیعه، اظهار داشت: دنیا پیش نیاز آخرت و خانه ای برای عبور است.

وی ضمن اشاره به آداب معاشرت در دین مبین اسلام، عنوان کرد: اسلام توصیه کرده با دوستان خود به صورت یکسان رفتار کنید و گذشت در رابطه ها نتیجه گذشت خداوند در جاهای دیگر است.

استاد درس خارج جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: دین مبین اسلام به مدارا کردن با مردم تأکید بسیاری کرده و تجربه نشان داده است که کسانی که با مردم مدارا نمی کنند زمانه با آنها مدارا نمی کند.

بانو مجتهده گل گیری در پایان به اهمیت قرض دادن در بین دوستان و آشنایان اشاره کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱