اعلام برنامه‌های متنوع دانشکده هدی در هفته پژوهش

برنامه های هفته پژوهش دانشکده هدی - Copy

معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی از برگزاری برنامه های متنوع علمی پژوهشی در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم نسرین کردنژاد، معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن اشاره به برنامه‌های این معاونت در هفته پژوهش گفت: برنامه های هفته پژوهش از 23 تا 30 آذر ماه برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های این هفته، برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 40 تا 50 درصدی برای دانشجویان است.

کردنژاد افزود: در این نمایشگاه، علاوه بر فروش کتاب، نرم‌افزارهای علوم انسانی-اسلامی با تخفیف ویژه برای دانشجویان و پژوهشگران عرضه و نصب برنامه ها در سیستم رایانه‌ای طلاب(لپ تاپ) توسط نماینده مرکز کامپیوتری نور  انجام می‌شود.

وی، معرفی کتب شاخص هر گروه علمی و نویسندگان آنها و ارائه پایان‌نامه‌های دفاع شده هرگروه علمی در نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد.

معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دیگر برای دانشجویان، بازدید از مرکز کامپیوتری نور است که دانشجویان مقطع کارشناسی، روزسه شنبه 26 آذر و دانشجویان کارشناسی ارشد روز چهارشنبه 27 آذر ساعت 11:30 از این مرکز بازدید می‌کنند.

کردنژاد، برگزاری نشست تخصصی با عنوان «سرقت علمی» را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: این نشست روز پنجشنبه 28 آذر ساعت 13 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن اسلامی اردکانی، عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب برای دانشجویان برگزار می‌شود.

 برنامه های هفته پژوهش دانشکده هدی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱