31 خرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه

کتاب سال حوزه

با توجه به تقارن برگزاری بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، موضوع «انقلاب اسلامی» محور ویژه‌ بیستمین دوره این همایش اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه در سال جاری، شناسایی و تشویق پژوهشگران حوزوی، ارتقای سطح پژوهش حوزه و گسترش معارف اسلامی از طریق آثار مکتوب حوزویان را برخی از اهداف برگزاری همایش کتاب سال حوزه بیان کرد و افزود برگزاری این همایش، گامی مهمی جهت آشنایی حوزویان با کمبودها و نیازهای جامعه برای تولید دانش و ترویج معارف اسلامی است.

دبیر همایش کتاب سال حوزه موضوعات زن و خانواده، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، جمعیت، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، محیط زیست و منابع طبیعی و هنر را از موضوعات همایش کتاب سال حوزه معرفی کرد و افزود: برای این آثار امتیاز ویژه‌ای در ارزیابی‌ها در نظر گرفته و از برگزیدگان آن نیز به شکل ویژه‌ای حمایت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی‌حاجی، موضوع «انقلاب اسلامی» را نیز به عنوان محور ویژه‌ «بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه» اعلام کرد و گفت با توجه به تقارن برگزاری بیستمین دوره همایش با چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران، آثاری که در موضوع انقلاب اسلامی نگارش شده باشند، در این دوره، به شکل ویژه بررسی شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

دبیر همایش کتاب سال حوزه، 31 خرداد 1397 را آخرین مهلت ارسال اثر به این همایش اعلام کرد و ادامه داد: حوزویان ایرانی و غیرایرانی برادر و خواهر داخل و خارج از کشور که کتاب آن‌ها برای اولین بار در سال 1396 منتشر شده باشد یا از پایان‌نامه سطح4 (دکتری) خود در سال 1396 دفاع کرده‌باشند، می‌توانند پس از ثبت‌نام اینترنتی در وبگاه www.ketabehowzeh.ir دو نسخه از اثر خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

خاطرنشان می‌شود، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با تلفن شماره 02537255890  (داخلی 603 تا 605) تماس بگیرند و یا از طریق نشانی  @ketabehowzeh در پیام رسان ایتا، سوالات خود را مطرح کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱