برپایی موکب عزاداری نونهالان حسینی در مهد کودک جامعه‌الزهرا

مهدکودک اربعین3

موکب عزاداری نونهالان حسینی در مهدکودک شکوفه‌های بهار راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، موکب عزاداری نونهالان حسینی در مهد کودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

این موکب با هدف معرفی اهل بیت علیهم‌السلام و تقویت روحیه استکبارستیزی و بصیرت‌افزایی نونهالان مهدکودک برپا شده است.

مهد کودک شکوفه‌های بهار در سالن‌ها و کلاس‌ها، فضاسازی متناسب اربعینی را داشت و برای آشنایی کودکان مکان‌هایی چون خیمه‌گاه امام حسین علیه‌السلام، شط فرات در کربلا و بین الحرمین را شبیه سازی کرد.

قرائت زیارت عاشورات و عرض ارادت به ساحت امام حسین علیه‌السلام، سینه زنی، نوحه سرایی، پیاده روی در مهد کودک، پخش انیمیشن درباره زندگی امام حسین علیه‌السلام و برگزاری ایستگاه نقاشی و کاردستی با موضوع امام حسین علیه‌السلام و اربعین از جمله فعالیت‌های این موکب بود.

برگزاری ایستگاه قصه و داستان از دیگر بخش‌های موکب بود که در آن، مربیان به بیان ماجرای شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت، بازگشت مجدد خانواده حضرت برای زیارت مزار امام حسین علیه‌السلام و سایر شهدا در روز اربعین می پرداختند.

پایمال کردن پرچم کشورهای جنایتکار و غاصب آمریکا و اسرائیل، قرائت میثاق‌نامه‌ و عهد سربازی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری مدظله‌العالی از جمله فعالیت‌های نونهالان در این موکب بود.

در پایگاه صلواتی، نونهالان و کودکان مهد میهمان سفره کریمانه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام بودند و از عزاداران کودک پذیرایی می‌شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱