تابستان با خانواده فیلم ببینید

عرضه فیلم و انیمیشن‌های ارزشی با تخفیف ویژه

نبرد خلیج فارس

مدیر کل امور طلاب و خانواده از ارائه بسته‌های رسانه‌ای شامل فیلم و انیمیشن‌های ارزشی به طلاب با تخفیف ویژه در اوقات فراغت تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ملیحه عرب خزائلی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به استقبال خانواده‌های طلاب از اکران فیلم‌های ارزشی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، گفت: مصاحبه‌ها و نظرسنجی صورت گرفته نشان داد که اکران فیلم‌های ارزشی سبب ایجاد نشاط در خانواده‌ها می‌شود و گردهمایی عظیم خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در برنامه‌های اکران فیلم‌های ارزشی، ظرفیت بسیار عظیم و فرصت ویژه رسانه‌ای _فرهنگی در جهت رسیدن به اهداف متعالی و الگوی خانواده تراز انقلاب اسلامی است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: ایمان و اعتقاد به باورهای دینی، مهم‌ترین شاخصه خانواده انقلابی است و تلاش در جهت استحکام زیرساخت‌های این نهاد مقدس از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های در دست اجرا است که به یاری خداوند متعال با برنامه‌ریزی فرهنگی اجرایی می‌شود.

عرب خزائلی بیان داشت:  در راستای فرارسیدن ایام فراغت تابستان98 و با هدف  ایجاد نشاط در محیط خانواده‌های طلاب بسته برنامه رسانه، انیمیشن و فیلم‌های ارزشی با تخفیف ویژه از سوی اداره کل امور طلاب در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین گام در تحقق این هدف، انیمیشن نبرد خیلج فارس (1) است که به مدت 32 دقیقه به کارگردانی فرهاد عظیما، تهیه‌کنندگی سازمان رسانه‌ای اوج و کار مشترک از گروه انیمیشن فاطمه‌الزهرا علیهاالسلام و حوزه هنری خراسان رضوی برای گروه سنی «ج» و «د» تولید شده است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ادامه داد: نبرد خلیج فارس (1) کاری از جشنواره مردمی فیلم عمار درباره داستان جنگ هوایی میان ایران و عربستان است که در 15 خرداد سال 1363 در خلال جنگ ایران و عراق به وقوع پیوسته است.

عرب خزائلی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت تهیه سی‌دی نبرد خلیج فارس (1) به همراه هشت انیمیشن ضمیمه با تخفیف ویژه به مبلغ 3 هزار تومان به اداره خانواده اتاق 1 واحد امور فرهنگی خانواده مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعاع بیشتر با شماره تلفن 32112632 تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱