شرکت بیش از 120 دانش‌آموخته جامعه‌الزهرا(س) در دوره تربیت مدرس معارف عالی نماز

دوره تربیت مدرس نماز

بیش از 120 دانش‌آموخته جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) دوره تربیت مدرس معارف عالی نماز را با موفقیت به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین «حسین تهرانی» روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تربیت مدرس معارف عالی نماز از سوی اداره دانش آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری ستاد اقامه نماز استان قم و مرکز تخصصی نماز در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه 126 نفر از دانش‌آموختگان سطح دو و سه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این دوره شرکت کردند، افزود: این دوره از سوم دی ماه سال گذشته آغاز شد و هفته گذشته به پایان رسید.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی یادآور شد: این دوره به منظور بهره برداری بیشتر طلاب از مباحث آموزشی در قالب دو کلاس مجزا برگزار و بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و نرم افزارهای مفید به شرکت کنندگان اهدا شد.

وی تصریح کرد: اساتید حوزه از جمله استاد محمودی، استاد جعفرپور، استاد آیتی، استاد باقی و استاد وحیدی در این دوره حضور داشتند و به موضوعاتی چون کلاسداری، روایات نماز، نماز و خانواده، اسرار نماز و تفسیر آیات نماز پرداختند.

معاون فرهنگی تبلیغی بیان داشت: پس از پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی معتبر صادر می‌شود و با همکاری مرکز تخصصی نماز، افراد توانمند و واجد شرایط جهت امر تبلیغ نماز به مراکز متقاضی اعزام می‌شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱