به همت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س)؛

کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» برگزار می‌شود

کارگاه والد گری - Copy

کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فهیمه الیاسی سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز مهلت ثبت نام در کارگاه آموزشی «والدگری مثبت» خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی از ابتدای تیر آغاز و  به مدت 10 هفته روزهای پنجشنبه ساعت 8 الی 10 صبح برگزار می‌شود.

الیاسی تصریح کرد: خانم افشار نژاد استاد حوزه و دانشگاه و از مشاوران مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیها‌السلام در این کارگاه حضور دارد و به تبیین مباحثی چون اصول و سبک‌های فرزندپروی، تله‌های تربیتی والدین و تکنیک‌های افزایش رفتارهای مطلوب می‌پردازد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت یادآور شد: یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه است و عموم بانوان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا پایان خرداد 98 عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32112330-025 تماس بگیرند.

کارگاه والد گری

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱