معرفی رشته تبلیغ با گرایش حج و زیارت در جامعه‌الزهرا(س)

مدیر امور حج و زیارت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در روزهای 17 تا 20 اسفندماه تمدید شده است، رشته تبلیغ با گرایش «حج و زیارت» را برای فارغ التحصیلان سطح دو جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تشریح کرد.

بهشتی حج و زیارت به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «بهشتی» مدیر امور حج و زیارت در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز پنجشنبه در آیین فارغ‌التحصیلی طلاب سطح دو تمام‌وقت، نیمه‌وقت، بین‌الملل و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که در آمفی‌تئاتر همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد، عنوان کرد: رشته تبلیغ با گرایش حج و زیارت از چهار سال گذشته در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ایجاد شده است.

مدیر امور حج و زیارت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: ما رشته تبلیغ با گرایش حج و زیارت را در سطح دو نداریم و این رشته در سطح 3 ایجاد شده و افرادی که دوست دارند ثمره تحصیل خود را زود ببینند، می‌توانند درا ین رشته تحصیل کنند.

بهشتی یادآور شد: با توجه به موقعیت جهان اسلام و رسالت حوزه های علمیه، جایگاه رشته تبلیغ با گرایش حج و زیارت در این مجموعه خالی بود و مسئولان درصدد برآمدند تا این رشته را به صورت کاربردی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اولین فارغ التحصیلان سطح 3 رشته تبلیغ با گرایش حج و زیارت امسال فارغ التحصیل می شوند، گفت: با توجه به این که ثبت نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در روزهای 17 تا 20 اسفندماه تمدید شده، بانوان طلبه می‌توانند در این گرایش ثبت نام کنند.

مدیر امور حج و زیارت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با تصریح بر اینکه ما هیچ گاه نباید خود را فارغ از تحصیل بدانیم، تأکید کرد: ما باید در آینده به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم به صورت مؤثرتر در عرصه تبلیغ و وظایفی که به عهده ما هست، ورود پیدا کنیم.

بهشتی بیان داشت: اگر بخواهیم گره ای را در عرصه های مختلف باز کنیم، باید به صورت تخصصی در آن عرصه وارد شویم و تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در عرصه خدمت به دین، وظیفه خود را به صورت تمام و کمال انجام دهیم و از خدا بخواهیم که درا ین عرصه الاکرام بالاتمام داشته باشیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱