دومین فراخوان ثبت نام اردوی دستجرد

دستجرد

دومین فراخوان ثبت نام اردوی دستجرد ویژه بانوان طلبه حضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و بانوان طلبه غیرحضوری ساکن استان قم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر به دومین فراخوان ثبت نام اردوی باغ کوثر، اظهار داشت: این اردو از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری ساکن استان قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهراعلیهاالسلام افزود: هدف از برگزاری این اردو، ارتقای سطح فرهنگی، تربیتی و تبلیغی خواهران طلبه، لزوم استفاده از طبیعت جهت تقویت روحیه نشاط و شادابی طلاب، ضرورت شناخت بیشتر طلاب از یکدیگر و نیز شناخت بیشتر مسئولین فرهنگی از طلاب در اردو است.

حجت الاسلام و المسملین تهرانی، تمرین فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی طلاب، برقراری ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر با خواهران طلبه، ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادها و مهارت‌های فردی و کسب مهارت‌های اجتماعی و تمرین ارتباطات جمعی برگرفته از ارزش‌های اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری این اردو برشمرد.

وی به برنامه‌های این اردو اشاره کرد و افزود: در این اردو جُنگ فرهنگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، حلقه‌های معرفتی و نشست همراه پرسش و پاسخ با حضور اساتید جامعه‌الزهراعلیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهراعلیهاالسلام با اشاره به زمان برگزاری این اردو، گفت: این اردو در زمان‌های مختلف ویژه طلاب متاهل و مجرد برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه طلاب می‌توانند با مراجعه به اطلاعیه اردو از زمان برگزاری اردو مطلع شوند، گفت: طلاب مجرد در انتخاب زمان اردو در ماه مبارک رمضان یا پیش از آن مخیر هستند و طلاب متأهل نیز جهت اهمیت خانواده تنها در تاریخ‌های پیش از ماه مبارک رمضان می‌توانند در این اردو شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به زمان و نحوه ثبت نام در این اردو، یادآور شد: علاقه‌مندان حداقل تا چهار روز قبل از برگزاری اردو با مراجعه به کارشناسان فرهنگی تربیتی مدارس علمیه و مراکز تخصصی برای ثبت نام به صورت حضوری اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی بیان داشت: بانوان طلبه غیرحضوری نیز با ارسال اطلاعات (* نام و نام خانوادگی طلبه * شماره تحصیلی * شماره ملی*شماره پیگیری فیش واریزی * تاریخ واریز*تعیین تاریخ اردو) به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ می‌توانند در این اردو شرکت کنند.

جهت ارائه انتقادات، پیشنهادات، طرح، ایده و... از طریق تماس با شماره 32112063 تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اردوی دستجرد، این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت رضایت نامه اردوی دستجرد این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱