سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی خبر داد:

برگزاری بسته آموزشی «من مامان یک کلاس اولی‌ام»

بسته آموزشی من مامان یک کلاس اولی هستم2

بسته آموزشی «من مامان یک کلاس اولی‌ام» از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه ویژه عموم مادران علاقه‌مند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری «بسته آموزشی من مامان یک کلاس اولی‌ام » با تخفیف 45 درصدی ویژه مادران علاقه‌مند از 29 شهریور تا 7 مهرماه 1401 خبرداد و افزود: این بسته از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی افزود: این بسته شامل 6 وبینار «آشنایی با ویژگی‌های رشدی کودک دبستانی»، «آماده‌سازی کودک برای ورود به مدرسه»، «تکنیک‌های افزایش تمرکز در کودکان»، «ارتباط موثر خانواده و مدرسه»، «همراه‌مدرسه (جامدادی،کیسه وسیله،کیسه تغذیه)»، «آشنایی با تغذیه مناسب کودکان دبستانی» است.

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ثبت نام در این بسته را تا 28 شهریورماه 1401 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این بسته می‌توانند به سایت اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

نیک‌زاد در پایان یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌ برنامه‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی از طریق کانال ایتا به آدرس https://eitaa.com/ama_jz اعلام می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112330 تماس حاصل کنند؛ همچنین آی‌دی مرکز در پیام‌رسان ایتا به نشانی‌ borhan_center@ یا   edare_amf_jz@ پاسخگوی بانوان علاقه مند به این دوره‌ها است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱