تجلیل از مدیر جامعه‌الزهرا(س) به عنوان مسجدیاور

مسجد یاور

طی مراسمی با حضور آیت‌الله نوری همدانی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی به عنوان یکی از مسجدیاوران استان قم تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش نقش کانون‌های مساجد در گام دوم انقلاب در بیست و ششمین سالگرد تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، شب جمعه (16 اسفند) در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظ موسوی دبیر انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و ائمه جماعات استان حضور داشتند.

در بخش پایانی این مراسم، سه نفر از ائمه مساجد و مسجدیاوران به عنوان فعالان عرصه نماز تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فیض قمی از علمای گرانقدر استان قم که بیش از 50 سال در مسجد امام حسن عسگری علیه‌السلام اقامه نماز جماعت داشتند، در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.   

همچنین در این مراسم از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که از حامیان مساجد در طرح مسجد محور رتبه برتر را کسب کردند و در جهت تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تلاش داشتند، به عنوان حامی مسجد و مسجدیاور قدردانی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصطهباناتی امام جماعت مسجد امام رضا علیه‌السلام که حافظ کل قرآن کریم هستند و مسجد بسیار پرشور و پرجمعیتی را دارند، نیز تکریم شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱