به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛

کتاب «رهاورد پژوهش (2)»  منتشر شد

کتاب رهاورد پژوهش

‌کتاب «رهاورد پژوهش (2)» به قلم ۱۹ نفر از اعضای انجمن‌های علمی پژوهشی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و راهنمایی و ارزیابی حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل هادی منش به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی، کتاب «رهاورد پژوهش(2)» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

کتاب «رهاورد پژوهش(مجموعه مقالات)»، به قلم ۱۹ نفر از اعضای انجمن‌های علمی پژوهشی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و راهنمایی و ارزیابی حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل هادی منش به چاپ رسید.

در خلاصه کتاب «رهاورد پژوهش(2)» آمده است:

«پژوهشگر زن حوزوی، نقش حساس و والایی در سازندگی معنوی جامعه خود دارد و درخشش استعدادها و توانایی‌های علمی و فکری طلاب خواهر در گستره دانش و پرورش نسل حاضر و پیشینه درخشان ایشان در این عرصه، به ویژه در سال‌های اخیر، نوید خجسته‌ای برای فتح قله‌های رفیع تر در این عرصه را می‌دهد.

مجموعه حاضر، دومین جلد از مجموعه کتاب‌های «رهاورد پژوهش» است که در راستای مهارت افزایی پژوهشی و ایجاد انگیزه علمی با تولید انتشار مقالات رشته‌های علوم انسانی اسلامی و تقویت  روحیه پژوهشگری، به انتشار رسیده است.

این مجموعه، حاصل تدوین، ارزیابی و اصلاح مقالات طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر طلاب حوزه‌های علمیه خواهران است که در کارگاه دو روزه مقاله نویسی در اسفند 1399 نگارش و تنظیم شده است».

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱