برگزاری گردهمایی سالیانه انجمن علمی – پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی

گردهمایی تعلیم و تربیت

گردهمایی سالیانه انجمن علمی – پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی با سخنرانی مدیر مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همزمان با ایام الله دهه فجر، گردهمایی سالیانه انجمن علمی پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با همکاری مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی با رویکرد انقلاب اسلامی با حضور مدیر مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی  برگزار شد.

خانم دکتر طاهره ماهروزاده مدیر مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی بر قدرشناسی و سپاسگزاری از نعمات الهی تأکید کرد و اظهار داشت: وجود همه ما در این مرکز نعمت الهی است و شکر عملی نعمت انقلاب و حضور در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام این است که آموخته‌هایمان را با پژوهش همراه کنیم و پژوهش امکان ارتقای اندوخته‌های آموزشی را به ما می‌دهد.

در ادامه این گردهمایی، خواهر شهید عسگری نیز در سخنان گهربارشان، ویژگی‌های شاخص شهید بزرگوار عسگری از شهدای مدافع حرم نظیر تلاش و پشتکار، انجام مستحبات، دقت در درس طلبگی، نماز اول وقت و غیره را بیان کرد.

خانم زینب کبری اوتار از دیگر مهمانان این گردهمایی بود که تازه به دین اسلام مشرف شده است که در سخنان خود به نحوه آشنایی خود با دین اسلام، ، ایران و امام خمینی(ره) و چگونگی رشد خود در دوران زندگی اشاره کرد.

در پایان جلسه، گزارشی از دستاوردهای انجمن در طول این دوسال توسط دبیر انجمن و اعضای شورا ارائه شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱