معاون اداری مالی جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد:

پنجم اردیبهشت؛ آخرین فرصت ثبت نام بن کتاب ویژه نمایشگاه تهران

کتاب

معاون اداری مالی جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به فراهم آمدن شرایط دریافت بن خرید کتاب با تخفیف ویژه برای طلاب و اساتید حوزوی، پنجم اردیبهشت را آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، عباس محمدی، معاون اداری مالی جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دوازدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران بیان داشت: بر همین اساس و با هدف بهره‌مندی اساتید و طلاب از طرح‌ها و تسهیلات این نمایشگاه و با رایزنی های صورت گرفته بن خرید کتاب با تخفیف ویژه در اختیار طلاب، اساتید و اهل قلم حوزوی قرار می‌گیرد.

وی به شرایط اعطای بن کارت ویژه طلاب اهل قلم اشاره کرد و گفت: طلابی که طی پنج سال اخیر حداقل دو اثر از آنان منتشر شده است مشمول دریافت بن رایگان کتاب به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال هستند که فرآیند ثبت‌نام و اختصاص این بن کارت از طریق سامانه سرای اهل قلم به نشانی www.ahleghalam.ir صورت می‌گیرد.

محمدی ادامه داد: بن کارت ویژه اساتید حوزوی به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال که 30 درصد از آن توسط وزارت ارشاد و مابقی از سوی اساتید متقاضی پرداخت می‌‌شود از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

وی با اشاره به این که بن کارت خرید کتاب به طلاب نیز تعلق می گیرد، اظهار داشت: این تسهیلات برای عموم طلاب در کلیه سطوح و مبلغ آن یک میلیون ریال است که 40 درصد از آن توسط وزارت ارشاد و مابقی از سوی طلاب متقاضی پرداخت می‌‌شود.

محمدی افزود: امکان خرید از ناشران داخلی و ناشران بین‌المللی با بن‌های اعطایی فراهم است و طلاب و اساتید حوزوی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تسهیلات به سایت  http://bon.tibf.ir مراجعه کنند و یا با شماره 32112593-025 تماس بگیرند.

وی در پایان با اشاره به این که پنجم اردیبهشت ماه آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت بن کتاب است خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلات ویژه جهت اعزام کاروان‌های حوزوی به نمایشگاه کتاب پس از نهایی شدن از سوی معاونت فرهنگی، تبلیغی جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اعلام می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱