جلسه هم‌اندیشی مدیرگروه رشته فلسفه اسلامی با طلاب مرکز تخصصی حکمت اسلامی

ابوالقاسم زاده 1

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم‌زاده گفت: عملیاتی شدن طرح آموزش پژوهش‌محور و تشکیل کارگاه‌ها و فوق‌برنامه‌های مهارتی برای طلاب به ارتقای سطح کیفی آموزش کمک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جلسه هم اندیشی مدیر گروه رشته فلسفه اسلامی با طلاب سطح سه و چهار مرکز تخصصی حکمت اسلامی از سوی گروه فلسفه اسلامی در سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه، بیان فعالیت‌ها و اهداف گروه و نیز اطلاع گروه از مطالبات و دغدغه‌های طلاب این مرکز بود.

مدیر محترم گروه فلسفه اسلامی با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه و بیان اجمالی از فعالیت‌های انجام شده در گروه و اهداف پیش‌رو از طلاب محترم خواست تا در راستای برنامه‌ریزی مناسب آموزشی و پژوهشی، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

در ادامه جلسه، طلاب پیرامون سرفصل دروس، سیر مباحث تخصصی و نحوه ارائه دروس عمومی مانند دروس فقه، اصول و زبان تخصصی مطالبی مطرح کردند و سپس دغدغه خود را در ارتباط با ارائه مباحث فلسفی به‌گونه‌ای که در راستای پاسخگویی به شبهات روز و همچنین در امر تدریس کارگشا و کاربردی باشد، با مدیرگروه در میان گذاشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مجید ابوالقاسم‌زاده ضمن پاسخگویی به سؤالات طلاب، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقای سطح کیفی ابراز امیدواری کرد با عملیاتی شدن طرح آموزش پژوهش‌محور و تشکیل کارگاه‌ها و فوق‌برنامه‌های مهارتی برخی از دغدغه‌های طلاب مرتفع شود.

وی در پایان افزود: جدول درسی مقطع سطح 3 با کاهش واحدها و اضافه شدن برخی از دروس با رویکرد فلسفه مضاف برای ورودی‌های نیمسال اول 97 به بعد در حال اجرا است که می‌تواند در جهت رشد علمی طلاب مفید باشد و دغدغه‌های طلاب را برطرف سازد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱