برای عبور از تنگنای اقتصادی نیازمند همدلی هستیم

مدنی 2

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به تنگنای مالی موجود گفت: برای اینکه بتوانیم حقوق همه کارکنان و اساتید را پرداخت نماییم چاره‌ای جز حذف اضافه کاری نبود با این حال، موارد اضطراری و اجتناب ناپذیر اضافه‌کاری همکاران در ماه های گذشته و آتی پس از تایید و اعلام مدیران مافوق پرداخت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به تنگنای بودجه‌ای موجود برای همه مؤسسات حوزوی به ویژه جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: به لطف خدا و با صرفه‌جویی، مدیریت بهینه منابع مالی و اولویت‌بندی طرح‌ها و برنامه‌ها تاکنون این وضعیت مشکل حادی برای مجموعه ایجاد نکرده و حقوق کارکنان و اساتید پرداخت شده است.

وی ضمن قدردانی از  همه کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که با همراهی و بردباری خود این مجموعه فاخر را در همه شرایط همراهی کرده‌اند به موضوع حذف اضافه کاری از ماه گذشته اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه بتوانیم حقوق همه کارکنان و اساتید را پرداخت نماییم چاره‌ای جز حذف اضافه کاری نبود با این حال، موارد اضطراری و اجتناب ناپذیر اضافه‌کاری همکاران در ماه های گذشته و آتی پس از تایید و اعلام مدیران مافوق پرداخت خواهد شد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: ان‌شاءالله در صورت برون رفت از وضعیت مالی کنونی و ارتقاء وضعیت بودجه، شرایط و ضوابط اضافه کاری اعلام و پس از آن بر اساس ضوابط ابلاغی عمل خواهد شد.

وی اولویت انجام وظایف محوله و فعالیت‌های جاری را در ساعات اداری عنوان کرد و اضافه کرد: انتظار می رود همکاران محترم در این شرایط ویژه نسبت به این مساله اهتمام داشته باشند و از انتقال کار به ساعات کم بازده و خارج از وقت اداری جلوگیری کنند تا بتوانیم با همدلی و همکاری از این تنگنای اقتصادی عبور کنیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱