کارگاه آموزشی «قرآن و سینما» برگزار می شود

کارگاه قرآن و سیما

کارگاه آموزشی «قرآن و سینما» از سوی انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و مجتمع آموزش عالی بنت الهدی ویژه طلاب ایرانی و بین الملل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، کارگاه آموزشی قرآن و سینما از سوی انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با حضور اساتید مطرح حوزه و دانشگاه ویژه طلاب خواهر ایرانی و غیرایرانی برگزار می شود.

عناوین مباحث کارگاه شامل چیستی سواد رسانه در حوزه سینما، الوهیت و نبوت در قرآن و سینما، معاد در قرآن و سینما، نحوه تصویرپردازی در قصه های قرآنی، جایگاه متون مقدس در سینما، قرآن ستیزی در سینمای غربی است.

طلاب علاقه مند تا 23 آذر ماه امسال فرصت دارند تا با ارائه مدارک لازم مانند عکس، مدرک تحصیلی حوزوی، مبلغ 30 هزار تومان ودیعه برای ثبت نام اقدام کنند.

طلاب غیر ایرانی و ایرانی مجتمع برای ثبت نام می توانند به اداره خدمات پژوهشی خانم تدریس مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02537183316 تماس حاصل کنند.

طلاب ایرانی و غیرایرانی مراکز حوزوی دیگر به انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی واقع در صفائیه کوچه 21 مراجعه یا برای دستیابی به اطلاعات بیشتر 02531155157 تماس حاصل نمایند.  

زمان برگزاری این کارگاه از 29 آذر ماه روزهای پنجشنبه صبح است و امکان شرکت در دوره به صورت مجازی و از طریق وبینار نیز وجود دارد. بعد از پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

این کارگاه آموزشی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی واقع در خیابان انقلاب بعد از گلزار شهدا مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار می شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱