تحلیل «الگوی مقاومت در تفکر انقلاب اسلامی» در نشست بصیرت افزایی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

نشست بصیرت افزایی

نشست بصیرت افزایی «تحلیل الگوی مقاومت در تفکر انقلاب اسلامی» با حضور پرشور اساتید، طلاب و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، چهارمین نشست بصیرت‌افزایی «تحلیل الگوی مقاومت در تفکر انقلاب اسلامی» به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت تبیین حوادث اخیر جبهه مقاومت و جایگاه ایران با حضور آقای دکتر عظیمی برگزار شد.

در این نشست که با حضور پرشور همه خانواده جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها  برگزارشد، استاد عظیمی محور مقاومت را به پهنای جهان دانست و اظهار داشت: امروز مقاومت محدود به چند کشور در منطقه نیست و صدای فریاد مقاومت از کشورهای اروپایی و آمریکایی شنیده می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت حضور طلاب در صحنه جهاد، گفت: اکنون طلاب وظیفه دارند بیش از پیش در فضای حقیقی و مجازی، آرایش تهاجمی به خود داشته باشند نه دفاعی و منفعلانه .

دکتر عظیمی با اشاره به این موضوع که آنچه حوزه علمیه آموزش می‌دهد حکمرانی دینی بوده و آنچه امروز دنیا را مبهوت کرده است جاذبه الهی رهبری است، یادآورشد: مقام معظم رهبری زمانی فرماندهی کل قوا را تحویل گرفتند که ما فشنگ ژِ سِ نداشتیم و امروز با عنایت الهی و هدایت‌ها و تدبیرهای ایشان موشک‌هایی داریم که می‌توانیم از تمام مظلومان عالم دفاع کنیم؛ این قدرت نظامی نیست، قدرت دینی و حکمرانی دینی است.

این استاد تحلیلگر با تبیین فضای حاکم در نمازجمعه نصر و بازتاب بین‌المللی آن به ویژه در جهان اسلام و کشورهای عربی گفت: سومین عملیات وعده صادق با حضور نائب بر حق امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، امام خامنه‌ای رقم خورد.

در پایان این نشست که بیش از هزار نفر شرکت کننده داشت، استاد بر لزوم مطالبه گری در چارچوب خط ولایت‌پذیری تصریح کرد و گفت : به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، نه تعلل می‌کنیم نه تعجیل و هرجا که دست نگه‌می‌داریم بر اساس تاکتیک است نه ضعف.

در این نشست، طلاب ایرانی و غیر ایرانی همراه با اساتید وکارمندان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها  با بیان شعارهای انقلابی به حمایت از جبهه مقاومت پرداخته و انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونی را اعلام کردند.

در حاشیه نشست بصیرت افزایی «تحلیل الگوی مقاومت در تفکر انقلاب اسلامی»، کمک‌های نقدی و غیرنقدی طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا سلام الله علیها جهت کمک به جبهه مقاومت جمع‌آوری شد.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵