پیام تسلیت مدیر جامعه الزهرا؛

علمدار مقاومت رفت ولی عَلَم مبارزه هرگز بر زمین نمی‌افتد

Screenshot_۲۰۲۴۰۹۲۹-۱۲۵۱۲۳_Gallery

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام تسلیتی از شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله به عنوان عالمی مجاهد یاد کرد که عمر با برکت خود را در راه آرمان پیروزی فلسطین، مبارزه با ظلم، فساد، اشغالگری و تجاوز سپری و پاداش این پایمردی، استقامت و ولایتمداری خود را با نوشیدن شربت شهادت دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

بِسمِ الله الرّحمنِ الرّحیم

مِّنَ ٱلمُؤمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا (احزاب 23)

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدمحبوب مقاومت و یار و همراه با وفای رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله به دست شقی‌ترین و رذل‌ترین موجودات روی زمین را به حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لمقدمه الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، علما، پویندگان طریق مقاومت، مردم عزیز ایران و لبنان، همه آزادیخواهان جهان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سیدحسن نصرالله نمونه بارزی از زندگی مجاهدانه را در دنیای مادی‌گرایانه مبتنی بر لذت به منصه ظهور گذاشت، او عمر با برکت خود را در راه آرمان پیروزی فلسطین، مبارزه با ظلم، فساد، اشغالگری و تجاوز سپری و پاداش این پایمردی، استقامت و ولایتمداری خود را با نوشیدن شربت شهادت دریافت کرد و به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش پیوست.

آن عالم با تقوا در عین حال پدری مهربان و همسری فداکار بود که زندگی خانوادگی‌اش هم مجاهدانه و سرشار از مهر و عطوفت بود.

امروز هرچند علمدار مقاومت به آرزوی دیرینه‌اش رسید و هم‌صحبت یاران شهیدش شد؛ اما عَلَم مقاومت هرگز بر زمین نمی‌افتد و هزاران علمدار دیگری که از جوشش خون این شهدا برمی‌خیزند این بیرق خونین را با رهبری مولا و مقتدایمان حضرت آیت الله خامنه ای تا نابودی کامل رژیم تروریست و کودک‌کش صهیونیستی به دوش خواهند کشید.

باشد که با ظهور حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، ظلم و ستم ریشه کن و عدالت و صلح و دوستی در جهان حاکم گردد. ان‌شاءالله

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام      

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵