رئیس اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

برگزاری گردهمایی دانش آموختگان جنوب شرق آسیا

گردهمایی منطقه ای

گردهمایی دانش آموختگان جنوب شرق آسیا با حضور بیش از 60 نفر از دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حوزه المهدیه خواهران شهر بانکوک برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم خدیجه محمدقاسمی در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: گردهمایی دانش آموختگان جنوب شرق آسیا با برگزاری گردهمایی دانش آموختگان تایلند، سری لانکا و برمه در حوزه المهدیه خواهران شهر بانکوک برگزار می‌شود.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این همایش، بیش از 60 نفر از دانش آموختگان، علاوه بر دیدار با مدیر و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با یکدیگر ملاقات و هم افزایی خواهند داشت.

محمدقاسمی بیان داشت: آشنایی با جدیدترین فعالیت‌های دانش آموختگان، تشریک مساعی و حل مشکلات، آشنایی با امکانات جدید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و غیره از جمله اهداف این گردهمایی است.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: این برنامه در دو بخش  همایش دانش آموختگان و نشست صمیمانه مسئولان  روز چهارشنبه 25سپتامبر مطابق با چهارم مهر در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این گردهمایی، چهارمین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان است، خاطرنشان کرد: اولین گردهمایی اجرایی اداره دانش آموختگان در کشور لبنان، دومین گردهمایی در کشور هندوستان، سومین در پاکستان و چهارمین در آسیای جنوب شرقی و در کشورهای تایلند و اندونزی برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵